Novi "fića" ima još jedna vrata i cenu kao Škoda Superb
Treća, odnosno četvrta, vrata se otvaraju u kontra smeru, pa je automobil sa desne strane izgubio "B" stub, a da je na ukupnoj težini dobio samo 30 dodatnih kilograma
Novi ne-električni (fosilni) Fiat 500 košta 11.000-21.000€. Ovaj ima opremu skupljih i bolji pogon od svih njih. Tokom 200.000 km vožnje što više nego lako može da se pređe tokom upotrebnog života kola električnom nema redovnog održavanja sem zamene guma i dolivanja tečnosti za staklo. Struja bi koštala oko 1000€ za svih 200.000km. Po realnim testovima fosilni 500 bi potrošio više od 18.000L goriva za isti put, odnosno oko 20.000€. Dodajte bar 10 promena ulja, 3-4 zamene kočnica i po koji kaiš, sonde i slično, pređe 1000€. Došli smo do 21.000€ operativnih troškova. Prodajnu vrednost posle tih 200.000 km je teško pretpostaviti ali recimo da je 20%, odnosno gubitak od 80% za fosilni (. Uzećemo 100% gubitak za električni da se ne bih ubeđivao sa vama. To znaci da fosilni koštaju 80% od 11.000 do 21.000€ + bar 21.000€ za gorivo i održavanje = 29.800€ do 37.800€ tokom tog perioda a električni 25.000€ + 1000€ za struju = 26.000€, dakle manje on najjeftinijeg fosilnog. Ako uzmemo da ovo "traje", recimo 10 godina (120 meseci), prosečni ukupni izdaci bi bili oko 220€ mesečno za novi električni a 250€ do 320€ za fosilni. Ne kažem da je priuštiv narodu u Srbiji ili da je bolji od drugih proizvoda ali mu je cena bolja od ne-električnih. Ako vozite manje ili kupujete polovna kola onda račun uradite podjednako i za električne, ne vredi porediti cenu novih i polovnih kola i tvrditi da su nova skuplja.
Sibin
Ko ce bre da plati ovu konzervu 25 000???!!!
Podelite komentar
Om
@Sibin
Tako je za te novce mozes kupit pravi auto
Podelite komentar
Apachy
Isto kao mazda rx-8 ili frizider....
Podelite komentar
Majkl Džondar
Odlična al za bogataše.
Podelite komentar
Rile
Hahahahahahahahahahha. 25.000 evra...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Rile
Novi ne-električni (fosilni) Fiat 500 košta 11.000-21.000€. Ovaj ima opremu skupljih i bolji pogon od svih njih. Tokom 200.000 km vožnje što više nego lako može da se pređe tokom upotrebnog života kola električnom nema redovnog održavanja sem zamene guma i dolivanja tečnosti za staklo. Struja bi koštala oko 1000€ za svih 200.000km. Po realnim testovima fosilni 500 bi potrošio više od 18.000L goriva za isti put, odnosno oko 20.000€. Dodajte bar 10 promena ulja, 3-4 zamene kočnica i po koji kaiš, sonde i slično, pređe 1000€. Došli smo do 21.000€ operativnih troškova. Prodajnu vrednost posle tih 200.000 km je teško pretpostaviti ali recimo da je 20%, odnosno gubitak od 80% za fosilni (. Uzećemo 100% gubitak za električni da se ne bih ubeđivao sa vama. To znaci da fosilni koštaju 80% od 11.000 do 21.000€ + bar 21.000€ za gorivo i održavanje = 29.800€ do 37.800€ tokom tog perioda a električni 25.000€ + 1000€ za struju = 26.000€, dakle manje on najjeftinijeg fosilnog. Ako uzmemo da ovo "traje", recimo 10 godina (120 meseci), prosečni ukupni izdaci bi bili oko 220€ mesečno za novi električni a 250€ do 320€ za fosilni. Ne kažem da je priuštiv narodu u Srbiji ili da je bolji od drugih proizvoda ali mu je cena bolja od ne-električnih. Ako vozite manje ili kupujete polovna kola onda račun uradite podjednako i za električne, ne vredi porediti cenu novih i polovnih kola i tvrditi da su nova skuplja.
Podelite komentar