Nova Dacia Spring i zvanično najjeftiniji auto na struju, a evo koliko košta
Na i tako već najnižu cenu za jedan elektromobil, treba uračunti i subvencije koje države daju za kupovinu ekoloških vozila, pa tako cena Springa u Mađarskoj pada na zaista neverovatno prihvatljiv iznos
Još mnogo pre nego što je zvanično i predstavljena, Dacia Spring Electric privukla je pažnju glasinama da će, kada konačno stigne na tržište, biti najjeftiniji električni automobil na starom kontinentu.
Prošle nedelje je zvanično i predstavljena, da bi ove konačno bila saopštena i njena cena, iako informacija o njoj ne stiže iz rumunskog Miovenija već iz Mađarske.
Dacia Spring Electric će se na mađarskom tržištu prodavati po ceni od 17.700 evra.
Sa tom, punom, cenom automobil je već u samom startu najjeftiniji automobil sa električnim pogonom. Međutim, na tu cenu treba uračunti subvencije, koje države daju za kupovinu ekoloških vozila, pa tako cena Springa u Mađarskoj pada na samo - 10.925 evra.
Za taj iznos se danas u Srbiji, od novih automobila, može kupiti Dacia Sandero sa boljim paketom dodatne opreme, neki od malih modela kao što su Hyundai i10, osnovni modeli Škode Fabia ili Peugeota 108 ili, na primer, nova Lada Niva.
Imajući sve to u vidu, mogli bismo reći da će rumunski proizvođač, smešten pod Renaultovom kišobranom, na evropskom tržištu mogao da napravi zaista veliki posao.
Možda bi čak mogao i da doprinese promeni svesti na Starom kontinentu i dovede do prevage elektičnih automobila nad još uvek dominantnim vozilima sa klasičnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Imenik
Ovde lepo napisaše cenu u Mađarskoj a za nas ništa. Ako se dodaju takse i nameti ovih naših pijavica, ovde će da vredi preko 30.000 evra, a to je prosečnom građaninu ove zemlje mnogo. Plus registracija koju će da nameste da bude kao da je 2,5l turbo.
Podelite komentar
Elektro-vozač
17.700€ = cena goriva za 200.000-300.000 pređenih kilometara. Znači i ako ignorišemo sve održavanje (koje je ređe i ukupno jeftinije sa električnim) ovaj auto tokom tog perioda košta isto koliko i BESPLATAN fosilac. Sama vožnja njima košta manje nego gradski prevoz (manje od 50-80 dinara na 100 km). Srbijo, osvesti se! Znam da idem na živce zadrtim fosilima ali vreme se menja, tehnologija je odlična za uslove u Srbiji (i ekonomske i prirodne) a država i narod tapkaju u mestu.
Podelite komentar
Map
Da mi neko jedan pokloni nebi se bunio jer sa moim minimalcom nikad ga necu moci kupiti
Podelite komentar