Ovih 10 automobila imaju najmanju potrošnju na tržištu

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mihailović
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • TRN

    21. oktobar 2020 | 10:25

    Najboli je bio stojadin. Ja sm prešao sa njim 450.000 km i za održavanje dao oko 100 DM. I sada je cenjen na auto pijacama u Nemačkoj, Italiji, ...

  • Elektro-vozač

    20. oktobar 2020 | 21:33

    Ako je do potrošnje, najmanje goriva (0), najmanje energije (~15-20 kWh ili 54-72 MJ na 100 km), najmanje para (manje od 100 dinara na 100 km) troše čisto električni. Održavanje im je takođe ređe i jeftinije, sa sve zamenom baterije, daleko su čistiji (računajući sve od kolevke so groba) i imaju daleko bolje osobine. Ako neko toliko malo vozi da ne vidi uštedu sa električnim (zbog nešto više cene istih), taj bi verovatno još više uštedeo vozeći se taksijem.

  • Boki

    20. oktobar 2020 | 21:18

    Najmanje troše mali dizelaši, koji su prvi na listi odstrela zbog redukcije izduvnih gasova nažalost. Primer Renault Clio 1.5 dci, taj auto bukvalno ide na isparenju nafte... Slično i Peugeot 208/Opel Corsa 1.5 hdi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA