Sa gužvama u saobraćaju susrećemo se svakog jutra i popodneva, prilikom odlaska i povratka sa posla. One su, čini se, neizbežne, pa nam ne ostaje ništa dugo nego da se na njih naviknemo i da od kuće krećemo ranije.
Kako, međutim, nastaju gužve? Dovoljno je da se samo jedan vozač "napravi pametan" pa da u gomili automobila, raspoređenih po saobraćajnim trakama, krene da se prestrojava iz jedne u drugu. A nikada nije samo jedan...
Pogledajte u videu kako to izgleda u praksi!
(Telegraf.r)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ToX
Превише аутомобила кратко и једноставно,постојећа инфраструктура не подржава толико аутомобила
Podelite komentar
Srkimaja
Guzve bi se sigurno smanjile da svi na semaforu kada se upali zeleno odmah krenu nego svi su na telefonima ,jedu, sminkaju se itd ... i jos nesto kada nebi davali sva 4 zmigavaca u desnoj traci i blokirali saobracaj ..... a to prestrojavanje samo malo tolerancije da se propusti i to je to ....
Podelite komentar
Majkl Džondar
Ne interesuje me kako nastaju gužve u saobraćaju u svetu ali kod nas znam kako. Izuzetno visoka skoncentrisanost svega u centar grada, od poslovnog do stambenog prostora. Gradovi se ne šire, već se unutra sve više i više najbijaju objekti. I delja živimo u univerzumu u kom je centar grada najbolja lokacija, koju svi žele, praksa koja se u razvijenim zemljama odavno ugasila. Samim tim nadovezuju se sledeći problemi, tipa loše infrastrukture, uske ulice, veoma mali broj parking mesta s obzirom na koncetreaciju vozila. Vozila onda staju i parkiraju se gde stignu i gde god mogu. NASTAJE HAOS. Uništavamo našu zemlju, naše gradove.
Podelite komentar