Nemački auto-gigant Volkswagen više puta je jasno isticao planove za "električnu" budućnost svoje proizvodne game, a nedavno je predstavio i svoj novi krosover na struju sa oznakom ID.4.
A nakon što je prošlog leta prestala proizvodnja polednjeg modela Volkswagen Beetle, postavilo se pitanje da li će neki drugi novi model "bube" uopšte ikada više ponovo ugledati svetlost dana. Ipak, ovih dana, kao odgovor na to pitanje stigla najava sajta Motor1 da bi treća generacija "nove bube" mogla da se pojavi pod imenom ID. Beetle i to na platformi modela ID3.
A ono što je ovde posebno zanimljivo je to što bi taj auto mogao da se vrati izvornom zadnjem pogonu, svog legendarnog prethodnika, budući da ID.3 upravo ima takav pogon.
Izgleda da ideja o elektro-bubi potiče od procene iz Volfsburga da bi im u gami elektirčnih vozila bio potreban i jedan manji model od ID.3, za koji bi mogao da se iskoristi karoserijska forma najlegendarnijeg modela koji je nosio oznaku VW.
Sa dužinom od 4.100 milimetara, ID.Beetle bi za 18 centimetara bio kraći od poslednjeg modela Beetle sa "klasičnim" motorom, a našao bi se i ispod ID.3 koji je 15 cenitimetara duži i sa kojim će deliti zajedničku MEB platformu.
If VW is going to revive the shape of the classic Transporter van for a new EV, why not do the same with a Beetle? https://t.co/4W5EKZThQM— Motor1 (@Motor1com) October 16, 2020
Zadnje točkove automobila bi trebalo da pokreće elektromotor od 150 kW, koji će "bubi" omogućavati ubrzanje od 0 do 100km/h od 6,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 160 km/h.
Za napajanje će biti korišćene litijum-jonske baterije, koje će kupcima biti ponuđene u nekoliko različitih kapaciteta i koje će automobilu omogućavati autonomiju od 330 do 550 pređenih kilometar.
Video: Bubijada u Beogradu, ljubitelji čuvenog automobila se provozali ulicama grada
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Elektro-vozač
Ako ovo urade onda bi Buba mogla da ima i prednji i zadnji prtljažnik. Elektromotorisa sličnim ili boljim osobinama zauzimaju manje mesta od fosilnih i lako staju između točkova. Zbog toga ne treba poistovećivati zadnju vuču sa gubitkom bilo kog prtljažnika.
Podelite komentar