Ima "4 banke", 7.684 kilometara na brojčaniku i prodaje se za 1 evro po kilometru
Za taj iznos kupac dobija kompletno restauriran automobil koga pokreće dobro poznati četvorocilindraš od 767 kubika sa 25 "konja"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mladen
Nema od tog ništa, ne vredi ni dzaba , lošiji auto nikad nije napravljen . Ništa nije imao za pohvalu , naravno Italijani su majstori za prevaru, zna se šta je automobil br 1 u Svetu MERCEDES ,pa onda prazno, pa onda ostale Nemačke mark.
Pajko
To nije fića iz 1980.godine.Fiće iz te godine imale su crnu plastičnu instrument tablu,kilometar sat je bio četvrtast,dinama je već bila zamenjena alternatorom.Inače vozio sam fiću od 1976.godine i bio je "Zastava 750 De Luxe"i imao je sve gore navedeno izuzev alternatora.Ovaj mi deluje na nešto budženo a samim tim dovodi u sumnju pređenu kilometražu.
Cedo
Da imam viska novca kupio bi ga bez razmisljanja. Mnogo je interesantan.