Ima "4 banke", 7.684 kilometara na brojčaniku i prodaje se za 1 evro po kilometru
Za taj iznos kupac dobija kompletno restauriran automobil koga pokreće dobro poznati četvorocilindraš od 767 kubika sa 25 "konja"
Svima je na ovim prostorima dobro poznato šta je legendarna Zastava 750 - "Fića nacionale" - značila za motorizaciju Jugoslavije. I danas kada se na ulici pojavi "sređeni", restaurirani Fića, privlači pažnju kao neki mnogo, mnogo atraktivniji automobili...
A da upravo takve automobile, pa još ako im kilometar sat pokazuje četvorocifrene ili čak i manje brojke, znaju da cene i na zapadu, upravo nam stiže nam potvrda iz Nemačke.
Jedan od skoro milion Fića proizvedenih u pogonima kragujevačke Crvene Zastave između 1955. i 1985. godine, našao se u oglasima u toj zemlji. Reč je o Zastavi 750 LC, proizvedenoj 1980. godine, koju prodaje Autokuća Ochsenhausen.
Cena - 7.400 evra! Za taj iznos kupac dobija kompletno restauriran automobil sa samo 7.684 pređenih kilometara na brojčaniku, koga pokreće dobro poznati četvorocilindraš od 767 kubika sa 25 "konja", naravno, smešten pozadi.
Unutrašnjost automobila izgleda kao da je juče sišao sa proizvodne trake, što će, nema sumnje, neki pravi zaljubljenik u oldtajmere ili klasnične male (italijanske ili istočnoevropske) automobile umeti da ceni.
Video: Fića Nacionale: Omiljeni auto cele Jugoslavije imao je samo 25 konja i vozio cele porodice na more
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pajko
To nije fića iz 1980.godine.Fiće iz te godine imale su crnu plastičnu instrument tablu,kilometar sat je bio četvrtast,dinama je već bila zamenjena alternatorom.Inače vozio sam fiću od 1976.godine i bio je "Zastava 750 De Luxe"i imao je sve gore navedeno izuzev alternatora.Ovaj mi deluje na nešto budženo a samim tim dovodi u sumnju pređenu kilometražu.
Podelite komentar
Cedo
Da imam viska novca kupio bi ga bez razmisljanja. Mnogo je interesantan.
Podelite komentar
Mladen
Nema od tog ništa, ne vredi ni dzaba , lošiji auto nikad nije napravljen . Ništa nije imao za pohvalu , naravno Italijani su majstori za prevaru, zna se šta je automobil br 1 u Svetu MERCEDES ,pa onda prazno, pa onda ostale Nemačke mark.
Podelite komentar