Da li biste radije vozili Audi A4 ili Tesla Model 3? Brojke su numoljive...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Leptirica
Kad Svaba napravi kola tu nema komentara niti konkurencije.
Небојша
Возим Теслу Модел 3 Перформанс, радио сам 20 година за АУДИ, и возио тј пробао све до једног АУДИ-ја.Пошто познајем људе у АУДИ-ју, и из прве руке, АУДИ-Инжињери су купили легално Теслу Подел 3 и растурили у делове (то сви раде у свету, и тако копирају једни друге) уочили су веома брзо да је Тесла толико напредовао, и то их је запањило.Ауди користи и до 100 (Steuergerät) или како да преведем “управљачке јединице” док Тесла само три и то на принципу рачунара са Меморијом, која се увек може преписивати.Проле године смо сви Тесла перформанс возачи, бесплатно добили 5% преко Update-a више снаге и већи моменат обртаја.Код АУДИ-ја има све то само кошта око мин. 2’000 - 3’000 СНЕ и ради се преко Abt-Tuning (такође посетио у немачкој и радио Tuning на доста АУДИ-ја.Зато Теслу не бих мењао ни за једну другу марку
Boki
Pre bih vozio Audi jer volim prave automobile. Tesla sa onim monitorom na sredini i pogonom koji nema nikakakav zvuk uopšte ne liči na auto. Kao da su ga programeri samo za sebe pravili.