Porast broja novih vozila prvi put od početka pandemije
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Električna vozila, kao ne samo daleko čistija (sa sve proizvodnjom i "sahranom", čak i uz napajanje iz termoelektrana), već i ekonomičnija (razlika u ceni se jako brzo vrati, u Srbiji je vožnja na struju oko 10x jeftinija nego na benzin ili dizel) i bolja (glatka i stabilna vožnja sa odličnim najboljim i najbržim reagovanjem na komande) preuzimaju primat. Sve ih je više i, sa njima, i osvršćenih ljudi kojima postaje jasno da starin navikama, zabludama i lažima naftaškog kartela ne treba robovati, pogotovo onim vezanim za punjenje. Lavina kreće, razumeli vi to i slagali se sa tim ili bili u zabludi pa ne!