Koliko "sva ta elektronika" zaista pomaže vozaču?
Istraživanje je jasno pokazalo da vozači ne razumeju funkcije sistema vozila koji im pomaže pri vožnji, niti kako rade uređaji i kompjuterski programi za "aktivnu bezbednost"...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Nije tačno da Tesla tvrdi da auto upravlja samim sobom. Tesla tome teži, to želi da napravi ali još nisu (i ja mislim da neće skoro). Tesla daje vrlo jasne i nedvosmislene poruke da vozač mora i dalje biti odgovoran za vožnju ali se mnogi prave "pametnji" a onda se žale na "nerazumevanje" kada im se nešto desi. "Autopilot" u avionima, po kojima je Teslin sistem nazvan je sam po sebi poprilično glup. Praktično se radi o ekvivalentu "tempomata" i volana fiksiranog da ide "pravo" uz izuzetak da može i da održava i zadatu visinu.