A Srbija jos nije ni u smisljanju planova za elektricne pumpe po gfadovima ili barem u sklopu benziskih stanica..U Amsterdamu ih ima gde se najmanje voze automobili a u RS moze da se sanja automobil na elektricni pogon i hibridi.21 vek, nevidljivi metro, 3x postavljanje kocki u BG i tekstovi o nedostiznim elektricnim automobilima u Srbiji.
Slažem se da Srbija treba zvanično da radi na punjačima ali ne vidim to kao nešto što jedino vlada može/mora da gura ili da ih treba postavljati u sklopu benzinskih pumpi. Prvo, radi se o odličnom a jeftinom marketingu. Hoćete mušterije za vaš restoran, tržni centar, hotel/motel, park ili slično? Postavite bar jedan punjač (ili što više njih). U nekim slučajevima ih možete dobiti besplatno! Struju nećete platiti ako je niko ne troši a vozači električnih automobila će više dolaziti kod vas nego kod nekog drugog, pogotovo ako cenu punjenja uračunate u vaše ostale usluge. Računajte da napuniti najveću bateriju Tesle zahteva oko 100 kWh maksimalno a to izađe na oko 400-1000 din zavisno od detalja. Pritom retko će se puniti od 0% do 100% i zadržavati se satima (sem u slučaju hotela). već obično oko 1-2 sata najviše, dovoljno da se ruča, prošeta ili obavi ostali posao sa vama, a za to vreme neće "proći" više od oko 20-40 kWh, odnosno 80 do 400 din. Ako je to "mnogo" postoje firme koje će za vas postaviti punjače koji omogućavaju naplatu. Punjače možete objaviti na mapama punjača na internetu. Benzinske pumpe nisu na dobrim mestima za punjenje električnih kola i najbolje ih je totalno ukloniti i zameniti nečim lepim. Električna kola se pune na parkinzima.
Slažem se da Srbija treba zvanično da radi na punjačima ali ne vidim to kao nešto što jedino vlada može/mora da gura ili da ih treba postavljati u sklopu benzinskih pumpi. Prvo, radi se o odličnom a jeftinom marketingu. Hoćete mušterije za vaš restoran, tržni centar, hotel/motel, park ili slično? Postavite bar jedan punjač (ili što više njih). U nekim slučajevima ih možete dobiti besplatno! Struju nećete platiti ako je niko ne troši a vozači električnih automobila će više dolaziti kod vas nego kod nekog drugog, pogotovo ako cenu punjenja uračunate u vaše ostale usluge. Računajte da napuniti najveću bateriju Tesle zahteva oko 100 kWh maksimalno a to izađe na oko 400-1000 din zavisno od detalja. Pritom retko će se puniti od 0% do 100% i zadržavati se satima (sem u slučaju hotela). već obično oko 1-2 sata najviše, dovoljno da se ruča, prošeta ili obavi ostali posao sa vama, a za to vreme neće "proći" više od oko 20-40 kWh, odnosno 80 do 400 din. Ako je to "mnogo" postoje firme koje će za vas postaviti punjače koji omogućavaju naplatu. Punjače možete objaviti na mapama punjača na internetu. Benzinske pumpe nisu na dobrim mestima za punjenje električnih kola i najbolje ih je totalno ukloniti i zameniti nečim lepim. Električna kola se pune na parkinzima.
Citam
U Srbiji samo leteci automobili
Podelite komentar
Srba
A gde je naš Kragujevac i Fiat?! Zašto uvek moramo da budemo zadnji u auto industriji??? Srbija je još uvek u XX veku
Podelite komentar
Antiglobalistkinja
A Srbija jos nije ni u smisljanju planova za elektricne pumpe po gfadovima ili barem u sklopu benziskih stanica..U Amsterdamu ih ima gde se najmanje voze automobili a u RS moze da se sanja automobil na elektricni pogon i hibridi.21 vek, nevidljivi metro, 3x postavljanje kocki u BG i tekstovi o nedostiznim elektricnim automobilima u Srbiji.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Antiglobalistkinja
Slažem se da Srbija treba zvanično da radi na punjačima ali ne vidim to kao nešto što jedino vlada može/mora da gura ili da ih treba postavljati u sklopu benzinskih pumpi. Prvo, radi se o odličnom a jeftinom marketingu. Hoćete mušterije za vaš restoran, tržni centar, hotel/motel, park ili slično? Postavite bar jedan punjač (ili što više njih). U nekim slučajevima ih možete dobiti besplatno! Struju nećete platiti ako je niko ne troši a vozači električnih automobila će više dolaziti kod vas nego kod nekog drugog, pogotovo ako cenu punjenja uračunate u vaše ostale usluge. Računajte da napuniti najveću bateriju Tesle zahteva oko 100 kWh maksimalno a to izađe na oko 400-1000 din zavisno od detalja. Pritom retko će se puniti od 0% do 100% i zadržavati se satima (sem u slučaju hotela). već obično oko 1-2 sata najviše, dovoljno da se ruča, prošeta ili obavi ostali posao sa vama, a za to vreme neće "proći" više od oko 20-40 kWh, odnosno 80 do 400 din. Ako je to "mnogo" postoje firme koje će za vas postaviti punjače koji omogućavaju naplatu. Punjače možete objaviti na mapama punjača na internetu. Benzinske pumpe nisu na dobrim mestima za punjenje električnih kola i najbolje ih je totalno ukloniti i zameniti nečim lepim. Električna kola se pune na parkinzima.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Antiglobalistkinja
Slažem se da Srbija treba zvanično da radi na punjačima ali ne vidim to kao nešto što jedino vlada može/mora da gura ili da ih treba postavljati u sklopu benzinskih pumpi. Prvo, radi se o odličnom a jeftinom marketingu. Hoćete mušterije za vaš restoran, tržni centar, hotel/motel, park ili slično? Postavite bar jedan punjač (ili što više njih). U nekim slučajevima ih možete dobiti besplatno! Struju nećete platiti ako je niko ne troši a vozači električnih automobila će više dolaziti kod vas nego kod nekog drugog, pogotovo ako cenu punjenja uračunate u vaše ostale usluge. Računajte da napuniti najveću bateriju Tesle zahteva oko 100 kWh maksimalno a to izađe na oko 400-1000 din zavisno od detalja. Pritom retko će se puniti od 0% do 100% i zadržavati se satima (sem u slučaju hotela). već obično oko 1-2 sata najviše, dovoljno da se ruča, prošeta ili obavi ostali posao sa vama, a za to vreme neće "proći" više od oko 20-40 kWh, odnosno 80 do 400 din. Ako je to "mnogo" postoje firme koje će za vas postaviti punjače koji omogućavaju naplatu. Punjače možete objaviti na mapama punjača na internetu. Benzinske pumpe nisu na dobrim mestima za punjenje električnih kola i najbolje ih je totalno ukloniti i zameniti nečim lepim. Električna kola se pune na parkinzima.
Podelite komentar
jovo
Ovo je Reno njima dao da radeU Rumuniji jeftina radna snaga pa i auto jeftinij,
Podelite komentar
Zora
To se traži. Biće još jeftinijih manjih i laksih automobila. Živela revolucija!
Podelite komentar