Dva razloga za rast: Šta će biti sa cenama polovnih automobila?

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dragan

    30. septembar 2020 | 16:15

    Ti krsevi koje hoce da nam uvale po duplo vecim cenama nego li u komsiluku nece proci. Los vam poslovni poduhvat da dam 7 ili 8 k eur za krs. Lecite se primitivci pod hitno.

  • Elektro-vozač

    30. septembar 2020 | 14:38

    Ja prepoznajem dve situacije o kojima često čujem. Jedna je da se ljudi osećaju manje finansijski sigurno zbog virusa te manje rizikuju kupovinu novih kola i, time, prodaju starih. Druga je da veliki broj ljudi "nešto čeka" u pogledu električnih kola: ili da sakupe novac ili da postanu priuštivija a u svakom slučaju ne žele da ulože novac u zastarelu tehnologiju iz koje neće moći da povrate dovoljno novca kada konačno budu hteli da je prodaju. Pritom električnih nema dovoljno, pa ni polovnih, jer niti mogu da ih naprave dovoljno novih niti postoje onoliko stari koliko to neki ljudi traže, pa samim tim i drže svojih vrednost bolje. Uostalom pogledajte svetsku prodaju novih automobila. U padu je za zastarelu/fosilnu tehnologiju (pravdaju se virusom između ostalog) a, recimo, Tesla nema tih problema ili ih ima u daleko manjoj meri. Slagali se ili ne samnom, ovo vas dotiče. Predlažem da, umesto da uporno ubeđujete i sebe i ostale u nešto što niste sagledali u potpunosti ustvari proučite i uzmete i u obzir stvari koje vam drugi govore. Ima mnogo bukvalno laži ili bar nepotpunih istina od naftaškog kartela u koje je previše lako poverovati.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA