Bez "dizelaša" ovaj put: Sve o što ste hteli da znate o novom Sanderu i Loganu

 
 
 ≫ 
  • 0

Nova rumunska trojka dobila je brojne nove opcije i dodatke, od kojih se nekima, možda, od Dacije uošte ne biste nadali...

Nakon što je rumunska Dacia početkom meseca objavila prve fotografije novih modela Sandero, Logan i Sandero Stepway, sada je došao red i na ostale podatke o ovim automobilima. Za početak, nova rumunska trojka zasnovana je na novoj Renaultovoj CMF platformi, koju koristi i aktualni Clio.

Novo modeli dobili su brojne nove opcije i dodatke. Tako su sada u ponudi LED farovi, automatsko kočenje, start/stop sistem, "hill-start" asistencija, kamera za vožnju u nazad, a u ponudi je i CVT automatski menjač.

U nižim paketima opreme nalazi se multimedijalni sistem koji koristi pametni telefon vozača kao ekran, dok se u višim paketima dobija infotejnment sistem sa ekrnanom na dodir dijagonale 8 inča.

U ponudi su i beskontaktno otključavanje vozila, grejanje prednjih sedišta, automatskli klima uređaj, elektronska parking kočnica i elektro-kontrolisani šiber.

Možda se to mnogima neće svideti, ali u paleti ponuđenih agregata više se ne nalazi dizel od 1,5 litara zapremine, što je svakako posledica strožih regulativa EU o emisijama izduvnih gasova, ali su zato tu novi (turbo) benzinci.

Sandero i Logan sada, u osnovnim verzijama, dolaze sa trocilindričnim atmosferskim motorom do jednog litra i 65KS, uparenim da petostepenim manuelnim menjačem. Sandero Stepway je opremljen 0,9-litarskim TCe turbobenzincem sa 90 "konja", dok je za oba modela u ponudi još jedan 1.0 turbobenzinac sa 100KS.

Zanimljivo je i to da se ovaj motor može dobiti i uz instalaciju za tečni naftni gas, a tako opremljen model dolazi sa dodatnim rezervoarom u koji staje 50 litara TNG-a, uz rezervoar za benzin identične zapremine. Ova verzija nosi oznaku TCe 100 ECO-G.

Zbog svog "krosover karaktera" Sandero Stepway je od tla udaljen čak 174 milimetra, što je 41 milimetar više od običnog Sandera.

Što se korisnog prostora tiče, Sandero dolazi sa prtljažnikom zapremine 328 litara, dok Logan nudi čak 200 više, odnosno 528 litara. Osim većeg prtljažnika, Logan ima i mobilnu pregradu kojom se njegov tovarni prostor veoma lako transformiše.

Prodaja novih Dacia modela trebalo bi da počne krajem ove godine.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA