одлично изгледа...само да додам TL је имао напред такозване виљушке између крила и хаубе и чеп за гориво је био читав металан са патентом који покрива урез за кључ овај пластични је од млађе четворке...још једном свака част добар посао...
Auto mog detinjstva. Pokojni tata je za 40-tak godina koliko je vozio, imao samo 2 četvorke. Gde smo sve bili, šta smo sve prevezli, ko se sve učio da vozi na njima, ni broja se ne zna. Bio je zaljubljen u njih. Auto za sve uslove, i za zimu, i za leto, i za more, i za planinu. Uvek je govorio kako ga nikad nije izdao.
Volela bih da mogu da vozim nekog ovako sređenog oldija, ali to je malo preskup hobi za ove uslove. Zato, vozim malog punta na kraće relacije, a kad mi treba nešto veće za putovanje na more, iznajmim od autorent-a i ne boli me glava. Ali žal za starim vremenima i tatinom četvorkom ne prestaje...
U naradodu poznat kao “pobednik vremena” ko gs nije imao ne zna kakva je to uzivancija u vožnji bila! A mogao si kad spustis zandja sedišta pola stovarišta da natrpas i povučeš sa četcorkom! Legendarni auto i meni jako drag
Svaka cast na trudu ,super je ispao . Za one "znalce" sto misle da ne vredi 10 000e neka pogledaju malo koliko kostaju oldtimeri u dobrom stanju pa ce im se samo kazati .
Svako ko zna sta su oldtajmeri bi platio ako zeli da ga kupi. E sad da li su normalni ili nisu, nisam strucan da dajem misljenje, a takodje ne vidim ni tvoju licencu da sudis i dajes svoje misljenje.
Ccc
Odlican je...za gajenje pilica...
Podelite komentar
Joco
Nema udobnijeg sedišta od ovog nazad.
Podelite komentar
Владимир
одлично изгледа...само да додам TL је имао напред такозване виљушке између крила и хаубе и чеп за гориво је био читав металан са патентом који покрива урез за кључ овај пластични је од млађе четворке...још једном свака част добар посао...
Podelite komentar
Jeca
Auto mog detinjstva. Pokojni tata je za 40-tak godina koliko je vozio, imao samo 2 četvorke. Gde smo sve bili, šta smo sve prevezli, ko se sve učio da vozi na njima, ni broja se ne zna. Bio je zaljubljen u njih. Auto za sve uslove, i za zimu, i za leto, i za more, i za planinu. Uvek je govorio kako ga nikad nije izdao. Volela bih da mogu da vozim nekog ovako sređenog oldija, ali to je malo preskup hobi za ove uslove. Zato, vozim malog punta na kraće relacije, a kad mi treba nešto veće za putovanje na more, iznajmim od autorent-a i ne boli me glava. Ali žal za starim vremenima i tatinom četvorkom ne prestaje...
Podelite komentar
Dragoslav Milenkovic
@Jeca
....a grejanje je imao od 01.05.-01.10. u godini....
Podelite komentar
Rno
On vredi onoliko koliko je neko spreman da ga plati,a ne 10000€.Mozda vise a mozda I manje :-)
Podelite komentar
samo iskeno
U naradodu poznat kao “pobednik vremena” ko gs nije imao ne zna kakva je to uzivancija u vožnji bila! A mogao si kad spustis zandja sedišta pola stovarišta da natrpas i povučeš sa četcorkom! Legendarni auto i meni jako drag
Podelite komentar
Nešo
Svaka cast na trudu ,super je ispao . Za one "znalce" sto misle da ne vredi 10 000e neka pogledaju malo koliko kostaju oldtimeri u dobrom stanju pa ce im se samo kazati .
Podelite komentar
Sremcica
Rendzer je ko nov svaka cast!Gde god krenes imas da stignes sa tim autom
Podelite komentar
Marko cg primorje
Imali smo 4 kad sam bio mali, ove slike evocirale su mi uspomene na djetinjstvo, zasuzile su mi oci,hvala za clanak, slike .....
Podelite komentar
bob.
Koja je adresa Ili Nek se javi Mellon
Podelite komentar
Grunf
Vredi 10.000 € ali samo njemu. Niko nirmalan to ne bi platio.
Podelite komentar
bogdanveliki
@Grunf
Idi oplakni noge u lavor
Podelite komentar
Ja
@Grunf
Svako ko zna sta su oldtajmeri bi platio ako zeli da ga kupi. E sad da li su normalni ili nisu, nisam strucan da dajem misljenje, a takodje ne vidim ni tvoju licencu da sudis i dajes svoje misljenje.
Podelite komentar
OOUR
@Grunf
Misliš? Spaček, iz 69-e, komplet restauiran, prošle godine otišao za Solun za 16K eura. ;)
Podelite komentar