Ti stoti delovi procenta gasova su beznačajni,pogotovo za starije ljude koji godišmje pređu samo 2000km,a trebaju im kola,znači da se baci u otpad milion kola,to je idiotluk i ludilo
Dobro je da sam pročitao ovaj tekst... Taman sam hteo da kupim neki opel 2015-16 a sada slučajno pročitah ovaj tekst! Hvala, ali drugi put u životu.... Izgleda da nisu zdrava vremena za kupovinu polovnog auta!
Zbog 0.5 cm napukle plastike na štopu nisam prosao tehnički,a mnogo bitnije stvari ne proveravaju na kolima!
Kao i uvek šuština je najmanje bitna,sve radimo neplanski,i konfuzno bitno je da se ispuni forma i da naplate takse...
Uradi se dekarbonizacija motora pre tehničkog i prolazi se sigurno, osim ako je motor neispravan pa ima veoma loše sagorevanje. U tom slučaju pomaže neki uredjaj za bolje sagorevanje ili dekarbonizaciju, ugradjen pod haubu. Problem je jedino to što takvi uredjaji uglavnom zahtevaju atest, a i teško je naći dobar i proveren uredjaj na tržištu. Primer mog vozila, dimnost sa 3,5 nakon dekarbonizacije motora spala na 1, čime prolazi standard Euro4, a zapravo je Euro3.
Ok. Sve su oni zo lepo smislili da bi jos vise ojadili ovaj narod a sta ce mo sa kamionima i autobusima znaci niko ne moze da prodje texnicki. Ako ovo bude usvojeno saobracaj da se blokira u celoj srbiji.
Pa zar nije sramno i sramota,dvostruki aršini.Kada uvezete auto i platite sve ,carinu ,registraciju ,homogalizaciju ,saznate za ,udar po džepu,a udarne rupe ,džombe i benzin kao u vreme devedesetih ,iz kaniszera u kantu,niko vas i ne pita....Bitno je da se gorivo "navodno markira",rezultate niko nikada nije potvrdio..i ko'bi ...bitno je da auto Kao radi.....Mi i euro,,Bog i šeširdžija...Treba ti auto.plati namet i vozi
Ma ljudi ovi nasi sve nesto bolje znaju. Kuka mora da bude original a u Nemackoj mozes sam da je namontiras i da vozis samo mora da imas srtifikat za nju i sve ok. Kod nas moras atestiranu kuku da atestiras jer su nasi pametniji nego ovi sto su kuku napravili. Pa tako i sa izduvnim gasovima koje hoce da atestiraju tako da 15 godna staro auto mora da ima iste pokazatelje kao kad je bilo novo. Pa mislim da su preterali. Gde narod nema para gde ga lupa po dzepu ko kako hoce.
Danas nije lako imati ni polovni automobil.Od 2028 u pojedinim zemljama razvijene EU nece se proizvoditi dizelasi i benzinci kakva ce tek tad frka biti.Pametnije je koristiti limo servis autorent i njemu slicne jeftinije ce biti nece nam trebati polovnjaci.
Imamo stručnjake i agencije za bezbednost saobraćaja i oni će da reše sve samo neznam kojih je osnovao i zašta to su bili opet nečiji interesi uzimanje para za ništa pod hitno ,,ukinuti agenciju za bezbednost saobraćaja,, potpuno nepotrebni
Vozim dizel auto star 17 godina sa preko 250.000 km. i na ovogodisnjem tehnickom pregledu po novim pravilima, motor zadovoljava sve propisane uslove odnosno tacno K-1,00 po ovim novim propisima.Inace je dozvoljeno max. K- 3,22.
To znaci da su i nesto starija vozila vrlo ispravna i upotrebljiva za saobracaj samo ih treba redovno negovati i odrzavati, narocito sto o kupovini novog pa cak i novijeg auta, vecina nas obicnih smrtinka ne smemo ni da razmisljamo.Novo vozilo za nije vise cak ni misaona imenica.
Nažalost ova zemlja je puna parazita koji egzistiraju na onima od kojih žive.Te ludake treba oterati u p m . Pored tolikog broja problema od većeg značaja za rešavanje sad treba da trpimo i te ludake koji ništa ne rade već izmišljaju gluposti da bi opstali na neradu.
Da je narod pametan i odlucan, pa da tog dana svi ostave svoja vozila, parkirana na glavnim raskrsnicama, zakljucana i ukocena.......pa da vidimo sta ce se desiti. Blokirane raskrsnice, blokirane ulice, a bez dima, zagadjenja i bez nereda. Ako treba, to ponavljati svaki dan.
Ako ja dobro kontam sve ovo, onda mi sto smo kupili nesto uvezeno 2008 i tih godina, pritom nismo imali para za nesto novije, te i dalje tandrljano to po ulicama, mi smo onda u solidnoj situaciji? Ne bi trebalo da nas njakaju dodatno posle Jula 21'? Pritom bi trebalo sacekati bar 2022. godinu sa kupovanjem drugog auta
Mene interesuje zasto sada nije zagadjen vazduh,a voze se kola i dalje,znaci nije problem u automobilima nego u dimnjacima fabrika i lozenje uglja,mazuta i ostalih energenata,znaci lagali ste da su kola glavni krivac zagadjenog vazduha.
U opste nema problema, kad to dodje onda svi koji imaju automobile izaci na ulice pa da vidimo kako ce se resiti, a ne kao do sad svak misl da ce njegov problem neko drugi resiti
Gospodo iz ministarstvo saobracaja treba da se ugleda na svajcarce kod njih do Euro 3 trebao svaka dve godine da se pravi Test a od Euro 4 netreba jer oni imaju automatski regulisanje izduvnih gasova i oni se ne proveravaju na tehnickim Ali nesme ni jedna lampica tobest neka greska da ima u suprotnom dobijate pecat tehnicki neispravan i skidanje tablica na licu mesta
Jesi li ti lud pa kako da uzmu pare ovi na tehnickom pa ovi iz AMSS pa drzava pa policija ej bre nije ti ovo Svajcarska pa da sve ide po zakonu! Vidis da je luksuz vozilo iz 1991 godine ako ima motor preko 2000 ccm e svasta stobom🤣🤣🤣🤣
Tema jeste dobra da se o njoj razgovara , postoji veliki broj problema i bez merenja gasova , navodim primer razlike u podacima izmedju MUP-a i tehničkih pregleda .
U saobraćajnoj dozvoli navedeno jedno , u tehničkim podacima na pregledima drugo .
Grešku je uradio MUP i sad neće da to prizna niti uskladi .
Kao i sve kod nas se radi eto samo da se radi , na ZASTAVU mali kamion traže da se ugradi tahograf , to nikad nije trebalo ni fabrika nije ugradjivala, na Legendarni TAMIC isto još ti kažu da je to zbog tehničkog i da ne moraš da koristiš.
Ja razumem da se treba ići ka podmlatku voznog parka i manjim zagadjenjima , ali mora biti po zakonu i jasnom pravilniku .
Tehnička kniga proizvodjaca i njihove norme moraju biti polazna tačka za bilo kakvo merenje .
U Srbiji ima vlasnika koji imaju starije automobile po 30 godina , te automobile održavaju uredno i za njih treba da vredi tabela proizvodjaca iz te godine .
Šta raditi sa kamionima, traktorima, kombajnima , svim građevinskim mašinama?
Jednostavno kao i sve , radi se neprofesionalno, tehnički pregled je sad važniji od Tužilaštva u Srbiji .
Sjajan nacin da se sirotinji izbije jos para iz dzepa (ako ih uposte ima) . Sramota bre! 70% ljudi u Srbiji voze auta preko 12 godina starosti.Udri po sirotinji! 😪🤧
E vala ako tako kazes neka ti bude, no ja ovako to gledam , nagomilalo se je nekakvih raspad auta u srbiji i na putu i na parkingu da stvarno to vise nema smisla, pa valjda nijesmo isti ako sam ja odvoio 27 000 € za neki polovni premium automobil i ovaj moj komsija koi je 700€ kupio golf 3 i udara, čese , guli de god stigne i ne mari oceli ti unistit auto koe sam posteno polu ukrao pola prosvercovao, ali sam se dobro pomucio da ga imam !
Neka vozila stvarno treba iskljuciti iz saobracaja... kad se nadje neki ludak sa dizelom pa udari po gasu ostanem u oblaku crnog dima...ide uzbrdo... ne vidi se pola naselja... ni to nije normalno...
Izduvni gasovi moraju biti po specifikaciji proizvođača za konkretno vozilo a ne ono što neko hoče da traži na tehničkom pregledu,ne određuje starost auta ništa.
Najvisi dozvoljeni broj obrtaja???Nikada svoja vozila ne rokam u "crveno" i zato nikada i nemam problem sa motorima.Sad treba da pustim nekog da mi se izivljava na autu jer je tamo nekom sinula ideja, da se to tako radi.Znaju li ti strucnjaci, koliko je opterecenje za motor, kada ga nabijes u crveno i koliki pritisak trpe komponente u motoru.I zasto bre da maltretiram auto i izlozim ga problemu, kada mi je sve ispravno.I dpf cist i egr otvara i zatvara i turbo perfektan.Hoce li neko da stavi potpis pre te provere, da ce preuzeti odgovornost za eventualne kvarove motora kasnije a?Nece naravno i sta sad!?!Da me truju tamici i sve one krsine a ja da pustim da mi lome ispravan motor.Sta je bre ovo?Zezanje neko?
Razumem kada nas "divlji zapad" maltretira i sateruje u bezizlaz, ali kada nam to radi sopstvena država da bi ispunila neke uslove koje diktira EU, a sama ih ne poštuje, to je već bezobrazluk.
A sto je jos jaca stvar, mi nismo clanica EU. Pitanje je da li cemo ikada i biti. Ali nasi ne rade to zbog EU, vec da maltretiraju ovaj glupi narod. Sa platom od 300 evra, misle da vozimo kola od 130.000 evra, drzavnuci i mi bi to voleli, ali je neizvodljivo. Nismo svi lopovi kao vi na vlasti.
Sami smo krivi , prvo su nam prodali sav svoj krs , za koji bi poprilicno morali da plate da bi ga se resili a sad hoces u evropu ( idilicni zapad ) kupi novi , mi polurazvijeni i nerazvijeni smo za njih samo ovce , koje sluze samo za sisanje i klanje ...
Dajte plate i bice novih automobila....i kredite smanjujete svake godine za po godinu....kako, koliko ce autobusa i teretnih vozila proci...pa pola saniteta i policijskih iako su skoro nabavljeni nece proci imaju preko 300 000 na satu 24 sata u saobracaju daj zapadne plate pa uvedi zapadne zakone...pusti te narod da zivi, dosta je se napatio......
A KAKO ĆE TE STRUČNJACI DA MERITE GASOVE KOD MAKSIMALNOG BROJA OBRTAJA KADA KOD SAVREMENIH AUTOMOBILA NEMA MOGUĆNOSTI DA NA LERU BROJ OBRTAJA PREDJE 2.500 ?Šta ja za Vas maksimalan broj obrtaja ?
Kremić Vladan
Ti stoti delovi procenta gasova su beznačajni,pogotovo za starije ljude koji godišmje pređu samo 2000km,a trebaju im kola,znači da se baci u otpad milion kola,to je idiotluk i ludilo
Podelite komentar
Petar
Pa ako ovo zazivi svi na ulice pred skupstinu pa ko vise izdrzi.
Podelite komentar
DRagutin
Dobro je da sam pročitao ovaj tekst... Taman sam hteo da kupim neki opel 2015-16 a sada slučajno pročitah ovaj tekst! Hvala, ali drugi put u životu.... Izgleda da nisu zdrava vremena za kupovinu polovnog auta!
Podelite komentar
Miler
Zbog 0.5 cm napukle plastike na štopu nisam prosao tehnički,a mnogo bitnije stvari ne proveravaju na kolima! Kao i uvek šuština je najmanje bitna,sve radimo neplanski,i konfuzno bitno je da se ispuni forma i da naplate takse...
Podelite komentar
Jang Čuk
Merite gasove u Smederevu i Boru. Ostavite nas jadne vozače. Plaćamo sve i svašta.
Podelite komentar
dago 1
Po komentarima vidim da vecina ovdje vozi 4 metra lima i 5 mereri dima. Pa recite vi sami sebi da je to normalno
Podelite komentar
Aleksandar
Uradi se dekarbonizacija motora pre tehničkog i prolazi se sigurno, osim ako je motor neispravan pa ima veoma loše sagorevanje. U tom slučaju pomaže neki uredjaj za bolje sagorevanje ili dekarbonizaciju, ugradjen pod haubu. Problem je jedino to što takvi uredjaji uglavnom zahtevaju atest, a i teško je naći dobar i proveren uredjaj na tržištu. Primer mog vozila, dimnost sa 3,5 nakon dekarbonizacije motora spala na 1, čime prolazi standard Euro4, a zapravo je Euro3.
Podelite komentar
Stanko
Ok. Sve su oni zo lepo smislili da bi jos vise ojadili ovaj narod a sta ce mo sa kamionima i autobusima znaci niko ne moze da prodje texnicki. Ako ovo bude usvojeno saobracaj da se blokira u celoj srbiji.
Podelite komentar
Goran
Tehnički pregled nebi trebalo da bude veći od 3000 Ane 5000 i 6000 din kao Drava kontroliše država to nekontroliše u opšte......
Podelite komentar
Balkanski spijun
puniiiii buraniju hahhahhah ..kad odete na tehnicki vi kazte za koga ste glasali i odma prolazis hahhahha
Podelite komentar
Ma da
Ovi samo nesto izmisljaju, sto jednom ne izmisle da dupliraju plate, samo kako da nam izvuku i ovo malo bede od para sto imamo...
Podelite komentar
Ivan Radovanović
Pa zar nije sramno i sramota,dvostruki aršini.Kada uvezete auto i platite sve ,carinu ,registraciju ,homogalizaciju ,saznate za ,udar po džepu,a udarne rupe ,džombe i benzin kao u vreme devedesetih ,iz kaniszera u kantu,niko vas i ne pita....Bitno je da se gorivo "navodno markira",rezultate niko nikada nije potvrdio..i ko'bi ...bitno je da auto Kao radi.....Mi i euro,,Bog i šeširdžija...Treba ti auto.plati namet i vozi
Podelite komentar
Vlada
Ma ljudi ovi nasi sve nesto bolje znaju. Kuka mora da bude original a u Nemackoj mozes sam da je namontiras i da vozis samo mora da imas srtifikat za nju i sve ok. Kod nas moras atestiranu kuku da atestiras jer su nasi pametniji nego ovi sto su kuku napravili. Pa tako i sa izduvnim gasovima koje hoce da atestiraju tako da 15 godna staro auto mora da ima iste pokazatelje kao kad je bilo novo. Pa mislim da su preterali. Gde narod nema para gde ga lupa po dzepu ko kako hoce.
Podelite komentar
Raša
@Vlada
Ne, ne mora da ima rezultate emisije kao nov. Već, bez obzira ako je 2006, mora da daje rezultate kao da je proizveden 2014!
Podelite komentar
bidza
Narod da izadje na ulice i srusi nakaradne zakone!
Podelite komentar
Vojkan
Danas nije lako imati ni polovni automobil.Od 2028 u pojedinim zemljama razvijene EU nece se proizvoditi dizelasi i benzinci kakva ce tek tad frka biti.Pametnije je koristiti limo servis autorent i njemu slicne jeftinije ce biti nece nam trebati polovnjaci.
Podelite komentar
Goran
Imamo stručnjake i agencije za bezbednost saobraćaja i oni će da reše sve samo neznam kojih je osnovao i zašta to su bili opet nečiji interesi uzimanje para za ništa pod hitno ,,ukinuti agenciju za bezbednost saobraćaja,, potpuno nepotrebni
Podelite komentar
sofer
Vozim dizel auto star 17 godina sa preko 250.000 km. i na ovogodisnjem tehnickom pregledu po novim pravilima, motor zadovoljava sve propisane uslove odnosno tacno K-1,00 po ovim novim propisima.Inace je dozvoljeno max. K- 3,22. To znaci da su i nesto starija vozila vrlo ispravna i upotrebljiva za saobracaj samo ih treba redovno negovati i odrzavati, narocito sto o kupovini novog pa cak i novijeg auta, vecina nas obicnih smrtinka ne smemo ni da razmisljamo.Novo vozilo za nije vise cak ni misaona imenica.
Podelite komentar
Haaaaa
2014 godiste a ljudi jedva da voze i 2004
Podelite komentar
miloš
@Haaaaa
Moj auto je Maruti iz 1991g,ide kao nov voizim samo do vikendice 8km,godišmje 2000km,Što bih ga bacao u otpad kad mi je potreban i ništa ne zagađujr!
Podelite komentar
Soko
Nažalost ova zemlja je puna parazita koji egzistiraju na onima od kojih žive.Te ludake treba oterati u p m . Pored tolikog broja problema od većeg značaja za rešavanje sad treba da trpimo i te ludake koji ništa ne rade već izmišljaju gluposti da bi opstali na neradu.
Podelite komentar
dok
Da je narod pametan i odlucan, pa da tog dana svi ostave svoja vozila, parkirana na glavnim raskrsnicama, zakljucana i ukocena.......pa da vidimo sta ce se desiti. Blokirane raskrsnice, blokirane ulice, a bez dima, zagadjenja i bez nereda. Ako treba, to ponavljati svaki dan.
Podelite komentar
Ella
Resiti ostale probleme nase zemlje pa se onda posvetiti ovim minornim problemima!
Podelite komentar
Js
Moze. Vidimo se na ulici. Tu će vam biti kraj.
Podelite komentar
Krle
Vozicu neregistrovano boli me patka ,i oni ganci voze one Dijane kad su prosli tehnicki,murija vizi neregistrovana pa cu i ja .
Podelite komentar
Co21
Ako ja dobro kontam sve ovo, onda mi sto smo kupili nesto uvezeno 2008 i tih godina, pritom nismo imali para za nesto novije, te i dalje tandrljano to po ulicama, mi smo onda u solidnoj situaciji? Ne bi trebalo da nas njakaju dodatno posle Jula 21'? Pritom bi trebalo sacekati bar 2022. godinu sa kupovanjem drugog auta
Podelite komentar
Dex
Mene interesuje zasto sada nije zagadjen vazduh,a voze se kola i dalje,znaci nije problem u automobilima nego u dimnjacima fabrika i lozenje uglja,mazuta i ostalih energenata,znaci lagali ste da su kola glavni krivac zagadjenog vazduha.
Podelite komentar
Boki
Bitno da ne zakon ne vazi za gradske autobuse i motokultivatore skupljaca sekundarnih sirovina.
Podelite komentar
Rhoi
@Boki
Nema problema sa zagađenjem vazduha ni kada komšija potroši nekoliko prikolica slame za grejanje. Kakav euro standard ni poštenog dimnjaka nema.
Podelite komentar
Mao
U opste nema problema, kad to dodje onda svi koji imaju automobile izaci na ulice pa da vidimo kako ce se resiti, a ne kao do sad svak misl da ce njegov problem neko drugi resiti
Podelite komentar
Deda Tomo
Demokrate su istopile firme i vojno naoružanje celo Sad nemaju kinezi šta da tope
Podelite komentar
Ivan
E lopova li samo pare da uzimaju, pa gde je Srbija po standardu da primenjuje sve to!
Podelite komentar
Kg dr
Kriminal na delu, zna se kako se sprovode propisi
Podelite komentar
Slavo
Gospodo iz ministarstvo saobracaja treba da se ugleda na svajcarce kod njih do Euro 3 trebao svaka dve godine da se pravi Test a od Euro 4 netreba jer oni imaju automatski regulisanje izduvnih gasova i oni se ne proveravaju na tehnickim Ali nesme ni jedna lampica tobest neka greska da ima u suprotnom dobijate pecat tehnicki neispravan i skidanje tablica na licu mesta
Podelite komentar
VALJEVAC1
@Slavo
Jesi li ti lud pa kako da uzmu pare ovi na tehnickom pa ovi iz AMSS pa drzava pa policija ej bre nije ti ovo Svajcarska pa da sve ide po zakonu! Vidis da je luksuz vozilo iz 1991 godine ako ima motor preko 2000 ccm e svasta stobom🤣🤣🤣🤣
Podelite komentar
Mladen
Tema jeste dobra da se o njoj razgovara , postoji veliki broj problema i bez merenja gasova , navodim primer razlike u podacima izmedju MUP-a i tehničkih pregleda . U saobraćajnoj dozvoli navedeno jedno , u tehničkim podacima na pregledima drugo . Grešku je uradio MUP i sad neće da to prizna niti uskladi . Kao i sve kod nas se radi eto samo da se radi , na ZASTAVU mali kamion traže da se ugradi tahograf , to nikad nije trebalo ni fabrika nije ugradjivala, na Legendarni TAMIC isto još ti kažu da je to zbog tehničkog i da ne moraš da koristiš. Ja razumem da se treba ići ka podmlatku voznog parka i manjim zagadjenjima , ali mora biti po zakonu i jasnom pravilniku . Tehnička kniga proizvodjaca i njihove norme moraju biti polazna tačka za bilo kakvo merenje . U Srbiji ima vlasnika koji imaju starije automobile po 30 godina , te automobile održavaju uredno i za njih treba da vredi tabela proizvodjaca iz te godine . Šta raditi sa kamionima, traktorima, kombajnima , svim građevinskim mašinama? Jednostavno kao i sve , radi se neprofesionalno, tehnički pregled je sad važniji od Tužilaštva u Srbiji .
Podelite komentar
Goran
@Mladen
Preko 3.5t treba tahograf
Podelite komentar
Gile
Biće kao i do sada,par crvenih rešavaju sve.
Podelite komentar
Velibor
Sjajan nacin da se sirotinji izbije jos para iz dzepa (ako ih uposte ima) . Sramota bre! 70% ljudi u Srbiji voze auta preko 12 godina starosti.Udri po sirotinji! 😪🤧
Podelite komentar
Srbbin cg pg.
@Velibor
E vala ako tako kazes neka ti bude, no ja ovako to gledam , nagomilalo se je nekakvih raspad auta u srbiji i na putu i na parkingu da stvarno to vise nema smisla, pa valjda nijesmo isti ako sam ja odvoio 27 000 € za neki polovni premium automobil i ovaj moj komsija koi je 700€ kupio golf 3 i udara, čese , guli de god stigne i ne mari oceli ti unistit auto koe sam posteno polu ukrao pola prosvercovao, ali sam se dobro pomucio da ga imam !
Podelite komentar
Vlade Kremić
@Velibor
Vozi moj kum doktor bubu staru 46 godina,navikao na nju izgleda ko nova, i ne bi je dao za novog metcedesa,,Šta ćemo sa njim!?
Podelite komentar
Milos
Zamenski katalizator je tu za 50e i cao, zdravo!...... Tehnicki pregled bez malo 5000.dinara....sramota i pljacka!!!
Podelite komentar
Mica
Bolje nam je bilo pod Turcima,verujem da je narod lepse ziveo tada nego sada pod ovim nasim haraclijama.
Podelite komentar
Lenjin
@Mica
Putuj , igumane ako ti se ne svidja ako mislis da su na zapadu manji haraci, onda pojma namas ...
Podelite komentar
Dragan
Neka vozila stvarno treba iskljuciti iz saobracaja... kad se nadje neki ludak sa dizelom pa udari po gasu ostanem u oblaku crnog dima...ide uzbrdo... ne vidi se pola naselja... ni to nije normalno...
Podelite komentar
Trange-frange
Treba motka u sake pa po ledjima, nema druge!
Podelite komentar
Lenjin
@Trange-frange
Slazem se ali prvo da se krene od 2000 -ite pa na ovamo , nisu klosari imali ni za patike a sad su svi evro milioneri ...
Podelite komentar
Vozac
Kolko vidim bice i haosa po ulicama Srbije kad ovo pocne. Registracija po nemacki a plata 10% od nemacke e pa nece da moze.
Podelite komentar
Lenjin
@Vozac
Mislis , ko nas u opste i pita ( kao i svu sitnu boraniju po svetu ) .
Podelite komentar
AG 1
Izduvni gasovi moraju biti po specifikaciji proizvođača za konkretno vozilo a ne ono što neko hoče da traži na tehničkom pregledu,ne određuje starost auta ništa.
Podelite komentar
Goran
@AG 1
Što se tiče gasova za vozilo opet krivim Atu agenciju za takozvanu bezbednost njima je osnovno da njima uplatiš pare pa posle kako bude
Podelite komentar
ruralni srbin
Najvisi dozvoljeni broj obrtaja???Nikada svoja vozila ne rokam u "crveno" i zato nikada i nemam problem sa motorima.Sad treba da pustim nekog da mi se izivljava na autu jer je tamo nekom sinula ideja, da se to tako radi.Znaju li ti strucnjaci, koliko je opterecenje za motor, kada ga nabijes u crveno i koliki pritisak trpe komponente u motoru.I zasto bre da maltretiram auto i izlozim ga problemu, kada mi je sve ispravno.I dpf cist i egr otvara i zatvara i turbo perfektan.Hoce li neko da stavi potpis pre te provere, da ce preuzeti odgovornost za eventualne kvarove motora kasnije a?Nece naravno i sta sad!?!Da me truju tamici i sve one krsine a ja da pustim da mi lome ispravan motor.Sta je bre ovo?Zezanje neko?
Podelite komentar
Bre
@ruralni srbin
Bravo!
Podelite komentar
SR
U svajcarskoj je jedan gradonacelnik zabranio ulazak najnovijem dizelasu porseu kajen.
Podelite komentar
Arsa
Razumem kada nas "divlji zapad" maltretira i sateruje u bezizlaz, ali kada nam to radi sopstvena država da bi ispunila neke uslove koje diktira EU, a sama ih ne poštuje, to je već bezobrazluk.
Podelite komentar
Fuj sns bot
@Arsa
A sto je jos jaca stvar, mi nismo clanica EU. Pitanje je da li cemo ikada i biti. Ali nasi ne rade to zbog EU, vec da maltretiraju ovaj glupi narod. Sa platom od 300 evra, misle da vozimo kola od 130.000 evra, drzavnuci i mi bi to voleli, ali je neizvodljivo. Nismo svi lopovi kao vi na vlasti.
Podelite komentar
Lenjin
@Arsa
Sami smo krivi , prvo su nam prodali sav svoj krs , za koji bi poprilicno morali da plate da bi ga se resili a sad hoces u evropu ( idilicni zapad ) kupi novi , mi polurazvijeni i nerazvijeni smo za njih samo ovce , koje sluze samo za sisanje i klanje ...
Podelite komentar
MONARHISTA
VIŠE ČOVEK NE SME NI DA PRDNE JER I TU CE DA NAM UGRADE KATALIZATOR
Podelite komentar
Zis
Sto nije sada zagadjen vazduh,isto se voze automobili cak i vise nego zimi.Laz,laz i samo laz .
Podelite komentar
Ziko
@Zis
Lova, lova, i samo lova im treba.
Podelite komentar
Oki
Dajte plate i bice novih automobila....i kredite smanjujete svake godine za po godinu....kako, koliko ce autobusa i teretnih vozila proci...pa pola saniteta i policijskih iako su skoro nabavljeni nece proci imaju preko 300 000 na satu 24 sata u saobracaju daj zapadne plate pa uvedi zapadne zakone...pusti te narod da zivi, dosta je se napatio......
Podelite komentar
!!!!!!!!!!!!!
A KAKO ĆE TE STRUČNJACI DA MERITE GASOVE KOD MAKSIMALNOG BROJA OBRTAJA KADA KOD SAVREMENIH AUTOMOBILA NEMA MOGUĆNOSTI DA NA LERU BROJ OBRTAJA PREDJE 2.500 ?Šta ja za Vas maksimalan broj obrtaja ?
Podelite komentar
Ak47
Sramota. Kome je auto ispravan i nedimi nek prodje. Automobili koji dime na otpad. Dosta je bilo. Samo molimo bez maltretiranja napacenog naroda.
Podelite komentar
Lenjin
@Ak47
Samo ih ti lepo zamoli ...
Podelite komentar