"Nišani" na se S-klasu: Nova japanska "jahta na točkovima" stigla u Evropu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
k
Novinarski Natpisi samo zagolicaju Maštu ljudima.Svaki Automobil je Sam Za Sebe.Ako se Kupi Neki Drugi on ima Svoje ime i naj Gore je Uporedjivati ga Sa Drugim.Samo ime kaze Kako se koji Zove.Zato nikad ne Uporedjivati Jednu i Drugu Marku.
Marko
Daleko je sadašnji Mercedesov kvalitet vozila od onog nekad kad su vredeli svaku paru. Danas je samo najbitnije da stave što više ekrana unutra i da apsolutno sve bude na dugme da bi što više nabudžili cene, a kvalitet čista nula, pa kada nešto crkne od toga crkne i vlasnik s njima. Nije ni čudo što sve više ljudi traži stare očuvane mercedese poput neuništivog W140 i slične. Nisu ni ostale marke nešto bolje ali bar nemaju nerealne cene i vozila i održavanja.
ime
Daleko je ovo od s klase. Renault laguna nivo