Beograd zatražio regulisanje vožnje električnih trotineta
Grad Beograd je predložio zvanične izmene i dopune Zakona o bezbednosti saobraćaja, među kojima je i regulisanje rada električnih trotineta, izjavio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.
Od države je traženo da donese odluku da li će električni trotineti biti dozvoljeni.
- Ukoliko budu dozvoljeni, treba da se zna ko ih može voziti, gde, kojom brzinom, kakvu opremu vozači moraju da imaju i koje starosti moraju da budu. Ne želimo da imamo situaciju da deca od 10 godina koriste električne trotinete ili da biciklisti moraju da imaju kacige, a oni koji voze trotinet ne moraju - rekao je Vesić. On je kao primer naveo slučaj vozača električnog trotineta koji je vozio auto-putem, što može da bude opasno po život.
Kako se navodi se u saopštenju Gradske uprave, kada su bicikli u pitanju Grad Beograd je tražio izmenu zakona i zvanično uvođenje pojma "biciklističko-pešačke ulice".
- To su ulice gde je brzina vožnje automobila ograničena na 10 kilometara na sat, a prednost imaju pešaci i bicikli. Takođe smo tražili da se dozvoli korišćenje žute trake za bicikliste tamo gde Grad sa Saobraćajnom policijom i Saobraćajnim fakultetom proceni da je to bezbedno - rekao je Vesić, prenosi Tanjug.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Zoran
Čim ima motor za pogon to više nije bicikl, kao što nije moped sa motorom više od 50ccm i nema šta da traži na trotoaru. A motorno vozilo sigurno nije pa ne sme na kolovoz. Jedino može na biciklističku stazu. Zašto niko ne kontroliše maloletnike koji bez položene dozvole jurcaju noću zamračeni po trotoaru. Kad povrede ne mogu odgovarati, a pošto nemaju dozvolu ne može im biti oduzeta.
Podelite komentar