Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Nema ništa neodgovarajuće u nazivu auto-pilota. Nazvan je po onom vazduhoplovnom, iz aviona, koji može "slepo" da održava zadatu brzinu (kao tempomat), smer (kao što bi to mogao raditi volan fiksiran na "pravo") i visinu. Ne raspoznaje ništa, niti obilazi. U naprednijim slučajevima može pratiti prethodno zadate koordinate ali ništa slično kao što ovaj u kolima mora raditi na tlu - da prati put, prepoznaje gust saobraćaj i ostale "smetnje" tipa pešaka, kao i nenajavljene promene i znakove. Sve je savršeno jasno rečeno ali ima ovakvih idiota...