Koriste ekologiju kao izgovor za uvodjenje novih tehnologija i nove kontrole, kao i jačeg monopola. To guraju isti ljudi koji su vlasnici najvećih naftnih kompanija. Motori sa unutrašnjim sagorevanjem mogu da ne zagadjuju uopšte, ali ta tehnologija se namerno ne koristi jer je u pitanju ogroman biznis od zagadjenja i velike potrošnje, i naravno kontrole.
Da li iko od nas nekompetentnih razmislja o tome koliko se zagadi planeta da bi se napravile baterije za elektromobile, koliko za izradu drugih komponenti. Nemojte zaboraviti da se struja kojom se pune baterije dobija prljavim tehnologijama. Kompetentni bi izracunali da elektricni auto generalno zagadjuje vise nego klasicni. Siguran sam da je to tako. Ne zaboravite pricu da LED sijalice dok se proizvedu, zagade vise nego klasicne kompletno sa svojom proizvodnjom i potrosnjom.
Tačno je je da proizvodnja zagađuje NEŠTO više. Međutim, ne zaboravi da se kola i voze. Tokom životnog veka ukupno zagađenje je daleko manje. Baterije iz kola ne crkavaju tek tako i koriste se i posle toga. Potom se mogu reciklirati.
Tačno je je da proizvodnja zagađuje NEŠTO više. Međutim, ne zaboravi da se kola i voze. Tokom životnog veka ukupno zagađenje je daleko manje. Baterije iz kola ne crkavaju tek tako i koriste se i posle toga. Potom se mogu reciklirati.
Tačno je je da proizvodnja zagađuje NEŠTO više. Međutim, ne zaboravi da se kola i voze. Tokom životnog veka ukupno zagađenje je daleko manje. Baterije iz kola ne crkavaju tek tako i koriste se i posle toga. Potom se mogu reciklirati.
Što pre to bolje za sve pa i za neverice. Za skretače tema tipa "a šta ćemo sa X koji više ____ od Y" mogu samo da kažem da sve treba rešavati i da trenutno odlaganje rešavanja jednog lošeg nije prihvatljiv izgovor za odlaganje rešavanja drugog lošeg a električna kola su sada već bolja u svim pogledima od nekog značaja (bolja vožnja, bolja pouzdanost, ukupno jeftiniji, bolji za prirodu, tiši). Zaposlenost ljudi u naftnim i ostalim kriminalnim kartelima isto nije razlog. Otvaraju se novi poslovi i poslovne mogućnosti koje treba iskoristiti na vreme.
A litijum koji je u baterijama "boljih" automobila je bas dobar za prirodu. Koliko i kako se razlaze jedna takva baterija? Kako dobijate energiju za elektricna kola? Kod kuce se puni na solarni par ili ipak trosi steuju iz npr TE Obrenovac?
Sta znaci bolja voznja? Sto se pouzdanosti tice, sacekajte 10-15 godina u raznim uslovima, takvi automobilo su Powertrain sklopovi i senzori na sve strane. Rano je govoriti o pouzdanosti. Ako hocete da resavate probleme, eno je Zelezara u SD-u, rafinerija u PA, topionica Bor, TE Obrenovac itd... Lako cemo posle svi da vozimo usisivace.
Vrlo malo litijuma se koristi, samo kao "začin". Naftaški kartel gura ovo kao poentu ali je činjenica da je ukupno zagađenje od proizvodnje do otpada sa električnim kolima daleko manje nego sa onim na fosilna goriva. Potraži činjenice, tu su. Čistija su i sa TE Obrenovac, verovao ili ne, ali i to treba rešiti, slažem se. Ja sam prešao 166.000 km za oko 6 godina. Elektromotori nisu nova tehnologija (koriste se u industriji i u saobraćaju decenijama) i daleko su pouzdaniji od fosilnih. Pre ću voziti usisivač nego vurunu.
Nadam se da ce to tako bit al jos uvjek nije, elektricna auta su znatno skuplja, ne znam zaso bi se trebala bolje vozit, tisi jesu al to i ne mora prestavljat prednost... Kreni na put s el autom i s klasicnim od bar 1000 km pa ces vidjet ko je prakticnini.
@Om: Video. 5300 km. Oduševljen. Idem opet. Punjenje na koje verovatno aludiraš traje koliko i ručak koji slobodno možeš platiti i više parama koje ne potrošiš na gorivo. Potrebno je i jednako često kao i obrok tako da je savršeno. Manja buka, vibracije, lakše manevrisanje zbog sigurnog ubrzanja i daleko veća bezbednost u slučaju udesa čine električna kola daleko boljim od drugih pogotovo za duge puteve. Sama kola jesu nešto skuplja ali više ne mnogo kada se uporede sa sličnim ali troškovi koji slede posle toga su daleko manji - održavanja praktično da nema a struja u Srbiji košta oko 10 (DESET, nije hiperbola) puta manje nego benzin za isti pređeni put (u sličnim kolima).
A to sto fabrike za preradu hrane zagadjuju vise nego sva prevozna sredstva zajedno? Pri tome mislim na avione, kamione, vozove, autobuse, automobile. To nikom nista? A vazno je da im smetaju automobili. Neverovatno kakva se kampanja vodi!
Aleksandar
Koriste ekologiju kao izgovor za uvodjenje novih tehnologija i nove kontrole, kao i jačeg monopola. To guraju isti ljudi koji su vlasnici najvećih naftnih kompanija. Motori sa unutrašnjim sagorevanjem mogu da ne zagadjuju uopšte, ali ta tehnologija se namerno ne koristi jer je u pitanju ogroman biznis od zagadjenja i velike potrošnje, i naravno kontrole.
Podelite komentar
Ika
Jedan brod kruzer zagadjuje kao od prilike milion automobila zajedno ali eto to se i ne spominje
Podelite komentar
Fungivet
Da li iko od nas nekompetentnih razmislja o tome koliko se zagadi planeta da bi se napravile baterije za elektromobile, koliko za izradu drugih komponenti. Nemojte zaboraviti da se struja kojom se pune baterije dobija prljavim tehnologijama. Kompetentni bi izracunali da elektricni auto generalno zagadjuje vise nego klasicni. Siguran sam da je to tako. Ne zaboravite pricu da LED sijalice dok se proizvedu, zagade vise nego klasicne kompletno sa svojom proizvodnjom i potrosnjom.
Podelite komentar
Om
@Fungivet
Isto tako zbrinjavanje starih baterija prestavlja velik problem
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Fungivet
Tačno je je da proizvodnja zagađuje NEŠTO više. Međutim, ne zaboravi da se kola i voze. Tokom životnog veka ukupno zagađenje je daleko manje. Baterije iz kola ne crkavaju tek tako i koriste se i posle toga. Potom se mogu reciklirati.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Fungivet
Tačno je je da proizvodnja zagađuje NEŠTO više. Međutim, ne zaboravi da se kola i voze. Tokom životnog veka ukupno zagađenje je daleko manje. Baterije iz kola ne crkavaju tek tako i koriste se i posle toga. Potom se mogu reciklirati.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Fungivet
Tačno je je da proizvodnja zagađuje NEŠTO više. Međutim, ne zaboravi da se kola i voze. Tokom životnog veka ukupno zagađenje je daleko manje. Baterije iz kola ne crkavaju tek tako i koriste se i posle toga. Potom se mogu reciklirati.
Podelite komentar
Sibin
Čuj to,grinpis,hahaha
Podelite komentar
Bosanac
A ja ću i tad da vozim Golf 2 1.6 Dizel na prerađeno Ulje 😉😛💪
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Bosanac
Ulje? Čemu to beše služi?
Podelite komentar
Elektro-vozač
Što pre to bolje za sve pa i za neverice. Za skretače tema tipa "a šta ćemo sa X koji više ____ od Y" mogu samo da kažem da sve treba rešavati i da trenutno odlaganje rešavanja jednog lošeg nije prihvatljiv izgovor za odlaganje rešavanja drugog lošeg a električna kola su sada već bolja u svim pogledima od nekog značaja (bolja vožnja, bolja pouzdanost, ukupno jeftiniji, bolji za prirodu, tiši). Zaposlenost ljudi u naftnim i ostalim kriminalnim kartelima isto nije razlog. Otvaraju se novi poslovi i poslovne mogućnosti koje treba iskoristiti na vreme.
Podelite komentar
dell
@Elektro-vozač
A litijum koji je u baterijama "boljih" automobila je bas dobar za prirodu. Koliko i kako se razlaze jedna takva baterija? Kako dobijate energiju za elektricna kola? Kod kuce se puni na solarni par ili ipak trosi steuju iz npr TE Obrenovac? Sta znaci bolja voznja? Sto se pouzdanosti tice, sacekajte 10-15 godina u raznim uslovima, takvi automobilo su Powertrain sklopovi i senzori na sve strane. Rano je govoriti o pouzdanosti. Ako hocete da resavate probleme, eno je Zelezara u SD-u, rafinerija u PA, topionica Bor, TE Obrenovac itd... Lako cemo posle svi da vozimo usisivace.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Vrlo malo litijuma se koristi, samo kao "začin". Naftaški kartel gura ovo kao poentu ali je činjenica da je ukupno zagađenje od proizvodnje do otpada sa električnim kolima daleko manje nego sa onim na fosilna goriva. Potraži činjenice, tu su. Čistija su i sa TE Obrenovac, verovao ili ne, ali i to treba rešiti, slažem se. Ja sam prešao 166.000 km za oko 6 godina. Elektromotori nisu nova tehnologija (koriste se u industriji i u saobraćaju decenijama) i daleko su pouzdaniji od fosilnih. Pre ću voziti usisivač nego vurunu.
Podelite komentar
Om
@Elektro-vozač
Nadam se da ce to tako bit al jos uvjek nije, elektricna auta su znatno skuplja, ne znam zaso bi se trebala bolje vozit, tisi jesu al to i ne mora prestavljat prednost... Kreni na put s el autom i s klasicnim od bar 1000 km pa ces vidjet ko je prakticnini.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Om: Video. 5300 km. Oduševljen. Idem opet. Punjenje na koje verovatno aludiraš traje koliko i ručak koji slobodno možeš platiti i više parama koje ne potrošiš na gorivo. Potrebno je i jednako često kao i obrok tako da je savršeno. Manja buka, vibracije, lakše manevrisanje zbog sigurnog ubrzanja i daleko veća bezbednost u slučaju udesa čine električna kola daleko boljim od drugih pogotovo za duge puteve. Sama kola jesu nešto skuplja ali više ne mnogo kada se uporede sa sličnim ali troškovi koji slede posle toga su daleko manji - održavanja praktično da nema a struja u Srbiji košta oko 10 (DESET, nije hiperbola) puta manje nego benzin za isti pređeni put (u sličnim kolima).
Podelite komentar
Sibin
@Elektro-vozač
Tebi druze nije dobro,nisi sav svoj!!!
Podelite komentar
St@nko
A to sto fabrike za preradu hrane zagadjuju vise nego sva prevozna sredstva zajedno? Pri tome mislim na avione, kamione, vozove, autobuse, automobile. To nikom nista? A vazno je da im smetaju automobili. Neverovatno kakva se kampanja vodi!
Podelite komentar
Milorad
Ma kako da ne! Moze! Samo ako nema benzina i nafte ni za lek.
Podelite komentar
Retrospektiva
A šta sa benzinskim pumpama one ulaze u istoriju kao i radnici koji tu rade
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Retrospektiva
Benzinske pumpe što pre to bolje. Radnici mogu naći druge poslove u električnom ekosistemu.
Podelite komentar
Znaci
Kremenko ce nas vuci.
Podelite komentar
Pakistanac
Znaci,vracamo se na volovska kola,kocije,a mozda se nadje i neka dilizansa?!
Podelite komentar
Milorad
@Pakistanac
Ma lupetaju ki stapem po supljem panju.
Podelite komentar