Veliko "osveženje": Novi Hyundai Tucson, potpuno drugačiji od prethodnika

   ≫ 
  • 4

Nakon što je, krajem 2019. godine, Hyundai prikazo koncept Vision T bilo je jasno da će uskoro uslediti i nova generacija Tucsona. Bilo je jasno i to da će, ukoliko ostane koliko - toliko veran konceptu, to biti nešto sasvim novo u odnosu na aktuelni model.

Četvrta generacija Tucsona poseduje potpuno drugačiji vizuelni nastup, koji će, kako u Hyundaiju najavljuju, biti jedinstven za ovaj model. Potpuno novi, veliki gril u sebi "krije" novu tehnologiju tzv. parametričkih LED svetlosnih grupa, koje se praktično i ne vide dok nisu uključena.

Svojim dizajnom, na prvi pogled podsećaju na neke američke SUV modele, dok je zadnji deo takođe revolucionaran u odnosu na dosadašnje Hyundai modele, sa svetlosnom "rešetkom" koja se prostire čitavom širinom zadnjih vrata, a glavna svetla grupisana u segmente koji podsećaju na prednje farove, prenosi TopSpeed.

U odnosu na prethodnika, novi Tucson ima za 10 milimetara veće međuosovinsko rastojanje, a zahvaljujući nešto većim spoljašnjim dimenzijama, Hyundai obećava za 26 milimetara više prostora za kolena putnicima na zadnjim sedištima. Uz to, prtljažnik se, kod verzije sa prednjim pogonom, može pohvaliti sa 620 litara zapremine.

Enterijer je, u skladu sa aktuelnim trendovima, maksimalno "digitalizovan", pa se ispred vozača, iza novog volana, nalazi digitalna instrument tabla dijagonale 10,25 inča. Sličan ekran, iste veličine, postavljen je i na vrhu centralne konzole, kao "mozak" infotejnment sistema.

Što se tiče pogonskih jedinica, Hyundai je za osnovni model spremio 1,6 T-GDI turbo benzinac od 150 konjskih snaga, uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem, koji snagu šalje na prednje ili sva četiri točka. Ovaj motor koristi se i kod tzv. mild-hibrid verzija sa 48-voltnim elektro-sistemom.

Tucson se nudi i u verziji od 150 ili 180 "konja", uz koje se opciono nudi i pogon na sva četiri točka, dok je izbor transmisije potpuno novi 6-stepeni iMT (Intelligent Manual Transmission) manuelni menjač bez pedale kvačila ili 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

Već u startu ponuđena je i hibridna verzija koja takođe koristi 1,6-litarski turbo benzinac, u kombinaciji sa elektromotorom od 60KS koji se strujom napaja iz baterija kapaciteta 1,49kWh. Ukupna deklarisana snaga iznosi oko 230 "konja" i 350Nm, uz njega, isporučuje se 6-stepeni automatski menjač.

Za narednu godinu najavljen je i plug-in hibrid (PHEV), koji će iz kombinacije 1,6-litarskog T-GDI agregata i elektromotora oslobađati 265 konjskih snaga. Što se tiče "naftaša", u ponudi je 1.6 CRDi turbo-dizel sa mild-hibrid tehnologijom, snage 136KS, sa 7-stepenim DCT menjačem i opcionim 4x4 pogonom.

Cena novog Tucsona još nije objavljena, ali je jasno da će biti viša u odnosu na odlazeću generaciju.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA