Ovo su glavni razlozi saobraćajnih nesreća na putevima Srbije, slede strože kontrole
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Marko
A losi autoputevi ili levak koji policija postavlja svakih par dana kod Backe Topole na primer na sred auto puta,to nisu nikako uzroci?Pa taj levak i usporavanje saobracaja od strane policije samo kod nas postoji!
Alek
Mnogo davno u autpbisima na prednjoj strani vise vozaca pisaloje zabranjen razgovor sa vozacem u voznji a sada razgovaraju sa putnicima telefoniraju naplacuju Karte za voznju bezbednost nilakva neradi to svaki vozac ali u vecini bezbedna voznja se sastoji misliti stalno na voznju to vazi za sve ucesnike u saobracaju u saobracaju nema protekcije .Alek.
Milan
Predložio bih vas za nobelovu nagradu, ali neznam gde?