Novi moćni domaći terenac za koga nema prepreka postaje osnovno vozilo Vojske Srbije
Terensko vozilo Zastava Tervo 1,4t 4x4 je domaće vozilo savremenog koncepta sa pogonom na sva četiri točka, sa nezavisnim oslanjanjem i automatskim menjačem.
U kombinaciji sa razvodnikom pogona i modernim motorom ovaj terenac ima optimalne vučno-dinamičke karakteristike i dobro se ponaša u različitim uslovima terenske vožnje.
- Vozila su do sada prešla nekih 2.000 kilometara. Poligon na kome se testiraju ima potrebne uslove za odgovrajuća naprezanja vozila, da bi se konstruktori uverili u njihove karakteristike i predvideli njihove promene - ističe nosilac projekta doktoe Nenad Miloradović.
U vozila Zastava Tervo 1,4t 4x4 ugrađen je Cummins turbo-dizel motor, sa "komon rejl" sistemom ubrizgavanja, zapremine 3.760 kubika i 170KS, sa maksimalnim obrtnim momentom od 600Nm, prenosi RTS.
Motor koristi evro-dizel gorivo, sa prosečnom potrošnjom od 15 do 22 litra na 100 kilometara, u zavisnosti od podloge i uslova opterećenja. Maksimalna brzina vozila je oko 100 kilometara na sat.
- Imamo nameru da njime zamenimo široku flotu starih vozila koje sada imamo, kao što su Puch, Pinzgauer i razna Tamova vozila, pošto je ta flota već zastarela i nisu joj karatkteristike na tom nivou, niti je rentabilno ulagti u njih - dodaje Miloradović.
Deklarisana nosivost vozila je 1.400 kilograma, ali maksimalne karakteristike nosivosti izabranih mostova i pneumatika omogućavaju određenu rezervu nosivosti.
Ona može biti iskorišćena za povećanje balističke zaštite vozila, ugradnjom dodatnog oklopa ili ugradnjom dodatnog naoružanja.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ljubiša
Šta će nam to, i onako ne smemo da prdnemo, ako nam ne dozvole.
Podelite komentar
Mile
Pa sto Americki motor od tolikog sveta majku mu staru???
Podelite komentar
Nenad
Bravo! Samo napred!
Podelite komentar