Mape su nekada bile OK. Problem sa njima je neažurnost, odsustvo podataka o privremeno zatvorenim deonicama i gustini saobraćaja. Takođe, nećete na svim mapama naći podatke gde je zgrada sa nekim brojem u ulici. Moja iskustva sa navigacionim uređajima su uglavnom pozitivna ali zato što dobro znam šta da očekujem. Nisu svi delovi sveta jednako dobro pokriveni. Preciznost lokacije GPS-a postaje problem na semaforima jer uređaj ne "vidi" dobro uvek sa koje ste strane raskrsnice i na koju ste stranu okrenuti. Problem (ne)preciznosti se povećava u gradovima sa puno visokih zgrada. Zbog toga može da se desi da vam kaže da skrenete pogrešno (iako zna gde treba ići ne zna dobro gde ste). Treba videti i ulicu u koju treba skrenuti, ne samo stranu, te proveriti. Moj je podešen da stignem gde želim za najkraće vreme. To zavisi od saobraćaja, a podataka o gustini istog nekad nema dovoljno i može da "pretpostavi" na osnovu starih, te da da pogrešnu preporuku. Zbog svega toga ja volim da se pre polaska upoznam sa celom preporučenom putanjom i proverim. Na dužim vožnjama koristim priliku da se prisetim i proverim da li ima promena na mestima gde (mogu da) stanem
Mape su nekada bile OK. Problem sa njima je neažurnost, odsustvo podataka o privremeno zatvorenim deonicama i gustini saobraćaja. Takođe, nećete na svim mapama naći podatke gde je zgrada sa nekim brojem u ulici. Moja iskustva sa navigacionim uređajima su uglavnom pozitivna ali zato što dobro znam šta da očekujem. Nisu svi delovi sveta jednako dobro pokriveni. Preciznost lokacije GPS-a postaje problem na semaforima jer uređaj ne "vidi" dobro uvek sa koje ste strane raskrsnice i na koju ste stranu okrenuti. Problem (ne)preciznosti se povećava u gradovima sa puno visokih zgrada. Zbog toga može da se desi da vam kaže da skrenete pogrešno (iako zna gde treba ići ne zna dobro gde ste). Treba videti i ulicu u koju treba skrenuti, ne samo stranu, te proveriti. Moj je podešen da stignem gde želim za najkraće vreme. To zavisi od saobraćaja, a podataka o gustini istog nekad nema dovoljno i može da "pretpostavi" na osnovu starih, te da da pogrešnu preporuku. Zbog svega toga ja volim da se pre polaska upoznam sa celom preporučenom putanjom i proverim. Na dužim vožnjama koristim priliku da se prisetim i proverim da li ima promena na mestima gde (mogu da) stanem
Problem su i paralelne ulice jedna pored druge. Kada, zbog (ne)vremena, odbijanja signala od zgrada ili neće drugog preciznost padne na ispod +/- 15m uređaj ne može da razazna na kojoj ste i može pogrešno na pretpostavi da ste se čarobno premestili na susednu, te da mora da vas izbavlja odatle. Navigacija je odlična alatka, često bolja of mape, ali je treba razumeti a ne slepo pratiti.
Mi to najbolje znamo. Vodi nas na odredište i kad naidjemo na raskopanu ulicu, sudar ili neki razlog zbog kog ne možemo tuda gde ona pokazuje onda smo u velikom problemu jer ne poznajemo toliko dobro grad kao taksisti koji lako nadju alternativno rešenje za razliku od nas. Problem je ponekad za nas nerešiv, posebno ako ni stranka ne poznaje taj deo grada pa da nam pomogne.
Стварно сам пуно вјеровао навигацији поготово гугл мапама. Прије 15ак дана сам обилазио Србију, и од Рамске тврђаве до Смедерева ме извозала ајд здраво. Кажу ми да за ту релацију треба сат времена, ја сам возио скоро 2 сата, плус сам до локацију у Смедереву дошао негдје преко брда обилазно, ан не главним путем куда је и брже.
Углавном прошао сам кроз нека села па Костолац, крај термоелектране, па негдје обилазио на брдо изнад термоелектране, а у Смедерево ушао крај жељезаре. Катастрофа. Следећи пут дефинтивно прво провјерити руту прије поласка. Да напоменем, да сам годинама користио навигације (разне) и користиле су, али први пут ме баш извозала и то Гугл мапа.
Karta je ok,ali je proslost.
Google mapa je extra.E sad istrazivanja ovako,onako...Treba napraviti razliku izmedju korisnika,a ne sve u jedan kos.
Nama koji dnevno predjemo 500-750km i koji smo se saziveli sa google mapama pretstavlja nezamenjljiv detalj u poslu(vozac kamiona).A ne istrazivanja po ljudima koji predju tih 500-700km za mesec ili cak dva...Pa njima i kapljice kise dodju kao pakao.Sve je to za neku dublju analizu
Elektro-vozač
Mape su nekada bile OK. Problem sa njima je neažurnost, odsustvo podataka o privremeno zatvorenim deonicama i gustini saobraćaja. Takođe, nećete na svim mapama naći podatke gde je zgrada sa nekim brojem u ulici. Moja iskustva sa navigacionim uređajima su uglavnom pozitivna ali zato što dobro znam šta da očekujem. Nisu svi delovi sveta jednako dobro pokriveni. Preciznost lokacije GPS-a postaje problem na semaforima jer uređaj ne "vidi" dobro uvek sa koje ste strane raskrsnice i na koju ste stranu okrenuti. Problem (ne)preciznosti se povećava u gradovima sa puno visokih zgrada. Zbog toga može da se desi da vam kaže da skrenete pogrešno (iako zna gde treba ići ne zna dobro gde ste). Treba videti i ulicu u koju treba skrenuti, ne samo stranu, te proveriti. Moj je podešen da stignem gde želim za najkraće vreme. To zavisi od saobraćaja, a podataka o gustini istog nekad nema dovoljno i može da "pretpostavi" na osnovu starih, te da da pogrešnu preporuku. Zbog svega toga ja volim da se pre polaska upoznam sa celom preporučenom putanjom i proverim. Na dužim vožnjama koristim priliku da se prisetim i proverim da li ima promena na mestima gde (mogu da) stanem
Podelite komentar
Elektro-vozač
Mape su nekada bile OK. Problem sa njima je neažurnost, odsustvo podataka o privremeno zatvorenim deonicama i gustini saobraćaja. Takođe, nećete na svim mapama naći podatke gde je zgrada sa nekim brojem u ulici. Moja iskustva sa navigacionim uređajima su uglavnom pozitivna ali zato što dobro znam šta da očekujem. Nisu svi delovi sveta jednako dobro pokriveni. Preciznost lokacije GPS-a postaje problem na semaforima jer uređaj ne "vidi" dobro uvek sa koje ste strane raskrsnice i na koju ste stranu okrenuti. Problem (ne)preciznosti se povećava u gradovima sa puno visokih zgrada. Zbog toga može da se desi da vam kaže da skrenete pogrešno (iako zna gde treba ići ne zna dobro gde ste). Treba videti i ulicu u koju treba skrenuti, ne samo stranu, te proveriti. Moj je podešen da stignem gde želim za najkraće vreme. To zavisi od saobraćaja, a podataka o gustini istog nekad nema dovoljno i može da "pretpostavi" na osnovu starih, te da da pogrešnu preporuku. Zbog svega toga ja volim da se pre polaska upoznam sa celom preporučenom putanjom i proverim. Na dužim vožnjama koristim priliku da se prisetim i proverim da li ima promena na mestima gde (mogu da) stanem
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Problem su i paralelne ulice jedna pored druge. Kada, zbog (ne)vremena, odbijanja signala od zgrada ili neće drugog preciznost padne na ispod +/- 15m uređaj ne može da razazna na kojoj ste i može pogrešno na pretpostavi da ste se čarobno premestili na susednu, te da mora da vas izbavlja odatle. Navigacija je odlična alatka, često bolja of mape, ali je treba razumeti a ne slepo pratiti.
Podelite komentar
Car Go
Mi to najbolje znamo. Vodi nas na odredište i kad naidjemo na raskopanu ulicu, sudar ili neki razlog zbog kog ne možemo tuda gde ona pokazuje onda smo u velikom problemu jer ne poznajemo toliko dobro grad kao taksisti koji lako nadju alternativno rešenje za razliku od nas. Problem je ponekad za nas nerešiv, posebno ako ni stranka ne poznaje taj deo grada pa da nam pomogne.
Podelite komentar
Лукс
Стварно сам пуно вјеровао навигацији поготово гугл мапама. Прије 15ак дана сам обилазио Србију, и од Рамске тврђаве до Смедерева ме извозала ајд здраво. Кажу ми да за ту релацију треба сат времена, ја сам возио скоро 2 сата, плус сам до локацију у Смедереву дошао негдје преко брда обилазно, ан не главним путем куда је и брже. Углавном прошао сам кроз нека села па Костолац, крај термоелектране, па негдје обилазио на брдо изнад термоелектране, а у Смедерево ушао крај жељезаре. Катастрофа. Следећи пут дефинтивно прво провјерити руту прије поласка. Да напоменем, да сам годинама користио навигације (разне) и користиле су, али први пут ме баш извозала и то Гугл мапа.
Podelite komentar
Glas severa
Nema nista dok ne razmotam kartu.
Podelite komentar
Idi begaj
@Glas severa
Karta je ok,ali je proslost. Google mapa je extra.E sad istrazivanja ovako,onako...Treba napraviti razliku izmedju korisnika,a ne sve u jedan kos. Nama koji dnevno predjemo 500-750km i koji smo se saziveli sa google mapama pretstavlja nezamenjljiv detalj u poslu(vozac kamiona).A ne istrazivanja po ljudima koji predju tih 500-700km za mesec ili cak dva...Pa njima i kapljice kise dodju kao pakao.Sve je to za neku dublju analizu
Podelite komentar