Drug na drumu ili izvor stresa za volanom: Koliko je navigacija odgovorna za saobraćajne prekršaje?

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Лукс
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Elektro-vozač

    08. septembar 2020 | 16:13

    Mape su nekada bile OK. Problem sa njima je neažurnost, odsustvo podataka o privremeno zatvorenim deonicama i gustini saobraćaja. Takođe, nećete na svim mapama naći podatke gde je zgrada sa nekim brojem u ulici. Moja iskustva sa navigacionim uređajima su uglavnom pozitivna ali zato što dobro znam šta da očekujem. Nisu svi delovi sveta jednako dobro pokriveni. Preciznost lokacije GPS-a postaje problem na semaforima jer uređaj ne "vidi" dobro uvek sa koje ste strane raskrsnice i na koju ste stranu okrenuti. Problem (ne)preciznosti se povećava u gradovima sa puno visokih zgrada. Zbog toga može da se desi da vam kaže da skrenete pogrešno (iako zna gde treba ići ne zna dobro gde ste). Treba videti i ulicu u koju treba skrenuti, ne samo stranu, te proveriti. Moj je podešen da stignem gde želim za najkraće vreme. To zavisi od saobraćaja, a podataka o gustini istog nekad nema dovoljno i može da "pretpostavi" na osnovu starih, te da da pogrešnu preporuku. Zbog svega toga ja volim da se pre polaska upoznam sa celom preporučenom putanjom i proverim. Na dužim vožnjama koristim priliku da se prisetim i proverim da li ima promena na mestima gde (mogu da) stanem

  • Elektro-vozač

    08. septembar 2020 | 14:31

    Mape su nekada bile OK. Problem sa njima je neažurnost, odsustvo podataka o privremeno zatvorenim deonicama i gustini saobraćaja. Takođe, nećete na svim mapama naći podatke gde je zgrada sa nekim brojem u ulici. Moja iskustva sa navigacionim uređajima su uglavnom pozitivna ali zato što dobro znam šta da očekujem. Nisu svi delovi sveta jednako dobro pokriveni. Preciznost lokacije GPS-a postaje problem na semaforima jer uređaj ne "vidi" dobro uvek sa koje ste strane raskrsnice i na koju ste stranu okrenuti. Problem (ne)preciznosti se povećava u gradovima sa puno visokih zgrada. Zbog toga može da se desi da vam kaže da skrenete pogrešno (iako zna gde treba ići ne zna dobro gde ste). Treba videti i ulicu u koju treba skrenuti, ne samo stranu, te proveriti. Moj je podešen da stignem gde želim za najkraće vreme. To zavisi od saobraćaja, a podataka o gustini istog nekad nema dovoljno i može da "pretpostavi" na osnovu starih, te da da pogrešnu preporuku. Zbog svega toga ja volim da se pre polaska upoznam sa celom preporučenom putanjom i proverim. Na dužim vožnjama koristim priliku da se prisetim i proverim da li ima promena na mestima gde (mogu da) stanem

  • Car Go

    08. septembar 2020 | 10:30

    Mi to najbolje znamo. Vodi nas na odredište i kad naidjemo na raskopanu ulicu, sudar ili neki razlog zbog kog ne možemo tuda gde ona pokazuje onda smo u velikom problemu jer ne poznajemo toliko dobro grad kao taksisti koji lako nadju alternativno rešenje za razliku od nas. Problem je ponekad za nas nerešiv, posebno ako ni stranka ne poznaje taj deo grada pa da nam pomogne.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA