Češka Škoda, koja je od 1991. godine deo Volkswagen grupe, neće biti samo ćerka-firma koja će se u tržišnoj utakmici takmičiti u segmentu automobila nižeg cenovnog ranga.
- Nećemo biti nova Dacia! - izjavio je novi šef Škode Tomas Šafer u inervjuu za praški dnevnik Hospodarske novini.
Šafer je naglasio da cilj češke kompanije nije da svoju tržišnu stratagiju zasniva na izuzetno pristupačnim autmobilima, kao što radi Renault sa svojom rumunskom podružnicom.
Prethodno je predsednik Volkswagen groupe Herbert Dajs nedavno konstatovao da nastup Škode "nije dovoljno agresivan" u konkurenciji sa korejskim i francuskom proizvođačima. Dajs je najavio i da bi Škoda mogla da postane "jeftiniji brend, kao što je to rumunska Dacia".
Šaferove reči potvrđuju i novi modeli Škode, kao što su prvi električni SUV tog proizvođača Enyaq iV i novi modeli poznatih čeških limuzina Octavia i Superb, koji teško da spadaju identične u cenovne kategorije kao većina rumunskih modela.
Video: Batine zagarantovane: U pojedinim delovima Balkana Golf dvojka i majka se ne vređaju
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nebojša
Ni ne treba! Škoda je AUTO sa velikim A i u nekim stvarima je bolja i od samog wagena. Dačija je autić koji nije loš, ali je ipak... to što jeste...
Podelite komentar
Pera
Biće kako tata kaže ili neće imati deo kolača ako treba praviće i trotinete...
Podelite komentar
Boki
Dačija je do sada bila jeftina, ali činjenica je da se i ona razvija i da ima poprilično dobar dizajn tako da se ne zna da li će Škoda u budućnosti biti bolja jer okolnosti se menjaju.
Podelite komentar