Muškarci "naloženiji", žene "opuštenije": Koliko stereotipi o kupovini automobila odgovaraju istini?
Stereotipna pretpostavka da su muškarci mnogo "naloženiji" na automobile od žena konačno je dobila dokaze, u rezultatima ankete koju je sproveo britanski BuyaCar.
Više od 700 redovnih korisnika te internet platforme za kupovinu u prodaju automobila učestvovalo je u istraživanju koje je za temu imalo razlike između muškog i ženskog pristupa kupovini automobila.
Automobil se, putem sajta BuyaCar, može kupiti isključivo onlajn, odnosno kupac prilikom kupovine ne mora da ga vidi uživo. Muškarci su, međutim, skoro tri puta oprezniji prilikom takve kupovine, i ne osećaju se ni prijatno, ni sigurno ukoliko nisu automobil videli uživo.
Konkretno, 1 od 4 muškarca priznaje da strepi od onlajn kupovine, dok je kod žena taj udeo mnogo manji i iznosi manje od 10 odsto.
Jedan od razloga zbog kojih žene više vole kupovinu putem interneta je izbegavanje kontakta sa nasrtljivim i dosadnim prodavcima. Na to upućuje i podatak da žene čine čak 50 odsto onlajn kupaca, dok među tradicionalnim kupcima u salonima i na auto-placevima čine tek jednu trećinu.
Rezultati ankete pokazuju i da su žene mnogo opuštenije od muškaraca kada su u pitanju faktori koji utiču na izbor automobila.
Tako se, na primer, žene prilikom kupovine odlučuju za test vožnju prvenstveno da bi procenile da li im se auto sviđa u vožnji i da li mogu da uživaju u njemu. Muškarcima je, sa druge strane, prva pomisao to da li će mu naći neku grešku ili nedostatak, prenosi Quattroruote.
Žene su mnogo manje zabrinute kada je dugoročno posedovanje automobila u pitanju. Muškarcima, sa druge strane, jedan od problema predstavlja strah da će im automobil posle nekog vremena postati dosadan. Drugi muški problem je strah od kvarova.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.