Jedini "pravi Mercedes": Ovo je nova S-klasa
Novi model najveće Mercedesove serijske limuzine donosi novi dizajn, brojne inovacije, vrhunski kvalitet izrade i prepoznatljiv luksuz...
Čuvena štutgartska trokraka zvezda danas je zasijala punim sjajem! Mercedes-Benz je upravo predstavio novu S-klasu, koja nosi fabričku oznaku W223, i dolazi iz nove "Factory 56" fabrike u Zindelfingenu.
Automobil, za koga mnogi smatraju da je (uz, možda još, E-klasu) danas jedini "pravi Mercedes", kao i sa svakom prethodnom generacijom, donosi novi dizajn, brojne tehnološke inovacije, neupitan vrhunski kvalitet izrade i prepoznatljiv luksuz.
Prednji deo limuzine odlikuju nova "usečena" digitalna svetla i brojni senzori različitih elektronskih sistema smešteni iza maske hladnjaka. Potpuno novi dizajnerski izraz primetan je u izgledu zadnjih svetlosnih grupa, kao i ručica za otvaranje vrata, koje su sada potpuno skrivene, i prate liniju karoserije.
Budući da je njen izgled među prvima predstavljen, untrašnjost nove S klase donekle već poznata. Njome dominiraju dva velika ekrana, komandne table i masivni ekran na dodir, koji zauzima veći deo centralne konzole i putem koga se upravlja svim funkcijama novog Mercedesovog MBUX infotejnmen sistema.
Hed-ap displej nove S-klase svoj prikaz projektuje dodajući novu dimenziju "virtuelne stvarnosti", pa će budući vozači, dok se na to ne naviknu, imati osećaj igranja neke 3D video igre.
Mercedes je veliki značaj dao unapređenju kompletnog hardvera i softvera svih elektronskih sistema, sve u cilju bezbednosti i udobnosti vožnje.
Pametni glasovni asistent vozaču omogućava da sve komande zadaje glasom, a sve se, po analogiji sa brojnim pametnim asistentima, započinje komandom "Hej, Mercedes!". Među brojnim sistemima ističe se "Energizing", program koji na komandu "Umoran sam!" aktivira kontrolu udobnosti vožnje.
A da bi novim Mercedesom S-klase, dugačkim 5,32 metara, lakše moglo da se upravlja, zadnji točkovi automobila se takođe zakreću u kontra smeru, do brzine kretanja od 60km/h.
Paletu motora koji će pokretati W223 za sada čine S450 4Matic sa 435KS, zatim S350d 4Matic sa 286KS i S400d Matic koji na zadnje točkove isporučuje 330 "konja".
U budućnosti se očekuje i plag-in hibrid, kao i potpuno električna verzija, za koji se najavljuje da će imati autonomiju od čak 700 kilometara sa jednim punjenjem baterija.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
the best or nothing
the best or nothing
Podelite komentar
Cile
Cena? Će poručim jedan beli za Leskovac...
Podelite komentar
Bravo
Pricajte sta hocete ali svaki model s klase je dobar auto
Podelite komentar