Zamena "šoferke" na savremenim vozilima može da bude ozbiljan problem, ako se ne izvede kako treba
Samo polovina nemačkih vozača upoznata je sa činjenicom da većina sistema aktivne bezbednosti funkcioniše zahvaljujući kameri koja je naslonjena na vetrobransko staklo, odmah uz glavni retrovizor.
Istraživanje, koje je na uzorku od 1.000 vozača sproveo dobavljač i serviser vatrobranskih stakala Carglass, pokazalo je i zbog čega je to važno.
Ako dođe do pomeranja vidnog polja kamere od samo jednog stepena, u sistemu za zadržavanje vozila u saobraćajnoj traci dolazi do devijacije od čak 1,75 metara.
To, konkretno, znači da vaš automobil može da završi u jarku ili da pređe na drugu stranu puta, odnosno da vozaču šalje lažne signale da se nalazi blizu ivice puta ili saobraćajne trake kojom se kreće.
Zbog toga je, ako vozite savremeniji automobil novijeg datuma proizvodnje, potrebno da budete veoma oprezni prilikom promene vetrobranskog stakla, i da posebnu pažnju obratite na pomenutu kameru.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Srbija
Nikakav problem, normalno se zameni, i uradi se Kalibracija ADAS sistema. Nadam se da sam nekome pomogao.
Podelite komentar
Nebojša
Najveci prevaranti su u Mercedesu jer uvaljuju sofersajbne koje nisu bile na vozilu i varaju falsifikujuci izvorne podatke o vozilu da nikada niste ni imali ono sto ste dokazano imali. Zato su popili tuzbu.
Podelite komentar
Pancevac
Bolje lepo gledaj gde vozis.
Podelite komentar