Jedinstveni pogon ovih automobila počinje da osvaja Evropu i SAD i preti mnogo ozbiljnijim igračima
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Meni zamena baterija deluje kao odličan sistem iz dva razloga. Prvi je što bi automobil mogao da se kupi bez baterije i tako bi bio znatno jeftiniji, a drugi je brza zamena bez dremanja na punjaču... Naravno vlasnik baterije ne bi bio vlasnik vozila nego onaj ko vrši zamenu i punjenje.
Elektro-vozač
Ja im želim da uspeju ali im zamena baterija nije adut. Ma šta ko misli ovde punjenje baterija nije nikakav problem više. Zamena je veća nezgodacija, kao i sipanje goriva. Da podsetim, u Tesli su (na)pravili zamenu baterija koja je trajala 90 sekundi. Moj Model S to podržava. Retko ko je bio zainteresovan - samo su ljudi probali iz znatiželje. Doduše, jedna razlika jeste u tome ko je vlasnik baterije i kako se plaća - Tesla: vi ste vlasnik i želite svoju bateriju nazad zbog garancije, ne iznajmljujete je.