Novi rival Tesle tvrdi da je šampion u brzini punjenja baterija i da ima autonomiju od 832 kilometra
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
DRagutin
Ma sve je to super i cool što bi se reklo ali džabe kada će cena ovog automobila na struju možda biti i 100 000$ ... I ko će ga onda kupiti i zbog čega? Pa čovek može sam i da zaključi... Veća igra će biti oko ovih Kineskih el. vozila što kreću prema Evropi... Biće veoma povoljni još ako budu imali autonomiju od 250-300 km biće pun pogodak i pretnja svim automobilima sa SUS motorima...