Ne ide ni na benzin, ni na baterije, a prevaljuje 1.600 kilometara "u cugu" i juri 355 na sat

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Elektro-vozač
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Elektro-vozač

    13. avgust 2020 | 23:36

    Prvo, ovaj ide na struju, samo što ta struja dolazi iz vodoničnih ćelija a ne (direktno) iz baterija. Drugo, i takva kola koriste baterije da bi "pomogle" vodoničnim ćelijama. Treće, vodonične ćelije su zastarela i neefikasna budalaština koja samo odgovara trenutnom naftaškom kartelu jer bi mogli da vam prodaju vodonik. Loši su u svak drugom pogledu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA