Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Ispravite jedinice mera. "kW" (kilovat) je jedinica snage (npr. motora) a ne "količine" energije (kapaciteta, npr. baterije). Za to se koristi "kWh", odnosno "kilovat-sat". Možete o tome misliti na sledeći način: "koliku snagu ili potrošnju (kW) možete konstantno (ili prosečno) održavati da bi ispraznili ili napunili celu bateriju za 1h?" Drugi način je "Koliko sati je potrebno da se baterija potpuno isprazni ili napuni snagom od 1kW.
Vlajko
Bravo.