Radikalna odluka japanskog proizvođača: Evropa ostaje bez Mitsubishijevih terenaca
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mile
Japanci ovde u EU nisu nista izgubili jer je trziste bliskog istoka azije i australije za njih extra profit koji nepodrazumeva EU zakone o potrosnji goriva i gluposti sa gusenjem motora.Ni jedan EU terenac nemoze da parira Japanskim terencima.Toyota je za land rovera svemirski brod.
p
Nije Problem Kriza vec Japanske Terence nece niko Da kupi iz razloga .Zato Što Koštaju Kao Njemci a Nude Duplo Slabiji Kvalitet.To je problem Auto Industije Previsoke Cijne.