Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Небојша
Возим Теслу Модел 3 Перформанс, јаче од годину дана, што се тиче мреже за пуњење батерија у целој европи је одлична покривеност, па чак и у Србији, ауто сам ти предлаже где да пуниш “Supercharger“ или “ Destination-Charger“Знајући људе у „Тесли” неће још дуго трајати, и имаће батерије са 600-1’000 км. Управо се одвајају од Philips-a и крећу у сопствену производњу батерија, што ће се одразити на цену, а и на батерију која ће бити оптимирана на: Модел Тесле.Узпут у Србији (у свом дворишту) пуним трофазном 11KW/h
Elektro-vozač
Bez obzira na razvoj tehnologije i domet uvek će biti "priglupih" ljudi sposobnih sami sebi da naude. Ti isti ostaju jednako i bez goriva i bez struje.
Sremcicaa
Haaaahaaa baš me nasmeja.Dobra fora agregat u gepeku,😅