"Bio je Euro 4, sada je Euro 2, jer sam povadio sva ta sr*nja koja guše auto!"

  • 1

Oglasi u kojima se prodaju najrazličitije moguće stvari svakodnevno se pojavljuju na stranicama novina i internet sajtova, i svi su manje-više veoma slični.

Upravo zbog te svoje sličnosti, malo ko bi pomislio da jedan oglas za prodaju auta može da privuče pažnju šire javnosti. Međutim...

Kada neko napiše da mu se njegov Chevrolet Cruze toliko "smučio" da "više nema živaca za njega" i da je ipak "bolje da ga proda nego da ga zapali", to svakao ne deluje kao običan oglas, pogotovo kada vlasnik doda da "ga ni lopovi ga neće".

Nismo baš sigurni koliko je takav pristup uspešna prodajna strategija, ali nam ipak prijemčivije zvuči kada jedan auto pokušava samog sebe da proda. Tako je jedna Astra, nedavno odlučila da "raskine" sa vlasnicom.

Taj Opel se na svoju vlasnicu uopšte nije ljutio kada ga "očeše o neku žardinjeru", pa čak ni kada ga "čukne o banderu koja odjednom iskoči", ali je rešio da potraži novog "iole gotivnog vlasnika za nove avanture", kada je "gospođica istripovala da je kul da se uda", pa sada u gepeku nema mesta za dečja kolica.

Sličnih primera ima i u komšiluku. Pre par godina, u medije je dospeo oglas iz Hrvatske u kome se prodaje jedan Volkswagen Lupo, koga je vlasnik kupio od kolege. Ovaj je tvrdio da je motor odličan, ali...

- E, pa, za*ebao me, motor se raspao za par dana, onaj šugavi 1.0 sa 50KS, što se čuje ko mikser iz Lidla. Kupio sam od drugog kolege koji me hvala bogu, nije za*ebao, motor 1.3 MPI sa 68KS. Limarijski je u banani, jadan i nikakav, nisam ni ja bolje prošao sa svojom ženom. Malo je izčvokan, malo se ljušti lak, malo je rđav ali drži se još na okupu, ali to je to za te novce...

Volkswagen, kola, auto, fabrika, kompanija, logo Foto: Tanjug/AP

Jedan Bilećanin je, početkom godine, prodavao svoj Audi A3, uz tvrdnju da je auto nije "lickan, poliran i našminkan pred prodaju", da "nije ni čipovan kako to inače rade pa 'sahrane' motor, oko koga, takođe, niko nikada nije 'šupao'".

- Auto je prešlo, orginalnih, 250.000km. Kome je to puno, nije problem, možemo ga odmah vratiti na 160.000 kilometara, kao što ih je 90 odsto vraćeno. Nije udarano, ispravljano, kidano, peglano, sastavljano iz delova - sve garantujem. Niti šta lupka, niti šta kucka. Auto je bez greške, pažen kao beba kod kuće, a ko se odluči da ga kupi čeka ga i ručak u kući prodavca.

Audi A3 Foto: Audi

Pre par meseci i jedan Dalmatinac je odlučio da se reši svog BMW-a 320D, opisujući ga rečima:

- Prodajem ovo go*no od auta. BMW 320D, model E90, 2007 godina, 180KS. Kilometara ima cirka 210.000. Lanac nije promenjen juče kako većina kaže, nego pre 20.000km, znači ide sigurno još 40, 50.000km, ako imate sreće! Oprema ne ispada kroz prozor, al' ono.. Ne morate otvarati prozor na "kurblu", sva 4 su elektro, tempomat, digitalna klima, grejanje gu*ice, sva stakla zatamnjena. Bio je Euro 4, sada je Euro 2, jer sam povadio sva ta sr*nja koja guše auto.

BMW E90 Foto: Pixabay.com

A da talas "oglasne kreativnosti" ne zaobilazi ni druge delove sveta, pokazuje primer iz Kalifornije. Pisac i reditelj iz Los Anđelesa Maks Lanman je 2017. snimio veoma kreativnu reklamu za prodaju Honde Accord Coupe iz 1996, njegove verenice, ali nije ni mogao da pretpostavi da će taj njegov potez osvojiti internet.

Video je za tri godine na YouTube-u imao više od sedam miliona pregleda, i pomogaoda vremešni auto, sa oko 230.000 pređenih kilometara i početnom cenom od 499 dolara, bude prodat na aukciji za više od 5.000 zelenih novčanica.

(Telegraf.rs/MBJ)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Рашо

    10. avgust 2020 | 09:57

    Човек је казао истину о наводним еко уређајима. Шта ту и коме није јасно?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA