≫
Krenuo je u pohod na Ameriku, sa istom misijom kao naš Yugo osamdesetih
≫
Kineski "mališani" na struju bi mogli da postanu nosioci omasovljenja elektiričnih vozila u tradicionalno "benzinskoj" Americi, kao što je to '80-ih pokušano sa malim autombilima, kada su se u SAD izvozio Yugo
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Danas
Mnogo ce se voziti u Americi.
Nody
Yugo naš automobil?? Yugo je bio Jugoslovenski a ne Srpski auto,u Kragujevcu se sklapao od dijelova iz cijele Yu.Po toj logici i Golf I je Bosanski jer se pravio u Sarajevu
Red briggade
Onda smo na redu mi sa izvozom "letećih @utomobila".