≫
Isplativi "električari": Troškovi za gorivo vozila na struju niži su za čak 58 odsto
≫
Godišnji troškovi vožnje za električni automobil manji su za 21 odsto u odnosu na benzince i dizelaše
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Računica je vrlo netačna. Trenutno je jefinije voziti na struju jer su sve akcize i porezi nakačeni na gorivo. Neka krenu svi da voze na struju ode cena struje u nebesa...
Sveznalica
Kako lupetajte,najvazniju stavka je cena vozila,punjene I vreme izdrzljivosti akumulatora.Ako normalno vozilo kosta 15.000 evra,a elektro 50.000 ever.pa I vise,gde je tu racunica,ako mozete napuniti bateriju za 1h a sipati benzin-naftu za 5 min.gde je tu isplativost,ako bateria traje 300 km a normal an rezervoar 500 km.ko je ovde lud da kupi ovo vozilo osim JKP Grobarske usluge
Braca
Sve je to dosta skuplju u odnosu na benzince i dizelaše. Za jedan e auto iste klase, platite unapred teoškove zamene ulja, kočnica,... itd jer eto ne idete kod mehaničara, a to mora biti skuplje.