Stvarno prelep auto, taman. Peugeot polako pravi sve lepše automobile. Ono što mu je najveća zamerka jeste nizak položaj volana ali dobro ko se navikne ni to mu ne smeta. I još nešto, nema 4x4...
Prednji deo je napadan, pozadina sjajna, solidan enterijer uz katastrofalnu poziciju volana. Motori savremeni, kvalitetni i štedljivi. Prosek u kompakt segmentu u kom su predvodnici Volvo XC40, Jeep Kompas, Toyota RAV4. Zatim slede nemački tzv premijumi, legenda segmenta Mitsubishi ASX, Nissan QQ, Mazda CX 30, Peugeot 3008, Opel grandland x, Renault Kadjar i odlični korejski dubl Tuson i Sportage. Na začelju je VW grupa: Tiguan, Ateca i Karoq.
Zavisi od motora.Nikako sa benzinskim motorima nove grneracije, preporučujem uvek HDI do 90ks bez plivajućeg....Naravno, ovaj auto ne može bez 120ks HDI.
ime
Stvarno prelep auto, taman. Peugeot polako pravi sve lepše automobile. Ono što mu je najveća zamerka jeste nizak položaj volana ali dobro ko se navikne ni to mu ne smeta. I još nešto, nema 4x4...
Podelite komentar
djole
Prednji deo je napadan, pozadina sjajna, solidan enterijer uz katastrofalnu poziciju volana. Motori savremeni, kvalitetni i štedljivi. Prosek u kompakt segmentu u kom su predvodnici Volvo XC40, Jeep Kompas, Toyota RAV4. Zatim slede nemački tzv premijumi, legenda segmenta Mitsubishi ASX, Nissan QQ, Mazda CX 30, Peugeot 3008, Opel grandland x, Renault Kadjar i odlični korejski dubl Tuson i Sportage. Na začelju je VW grupa: Tiguan, Ateca i Karoq.
Podelite komentar
CH
Los auto.Cesto se kvari i dosta gubi cenu posle 2-3 god. Skoro 50%.
Podelite komentar
Beogradske noći
@CH
Zavisi od motora.Nikako sa benzinskim motorima nove grneracije, preporučujem uvek HDI do 90ks bez plivajućeg....Naravno, ovaj auto ne može bez 120ks HDI.
Podelite komentar
Vlajko
@CH
Kako ti lupas,kao otvoren prozor.
Podelite komentar
Dr no
Motor od bicikle
Podelite komentar
Bojana
Moj auto iz snova
Podelite komentar
Dani
@Bojana
Moja žena i avto iz snova😜
Podelite komentar