Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ime
Stvarno prelep auto, taman. Peugeot polako pravi sve lepše automobile. Ono što mu je najveća zamerka jeste nizak položaj volana ali dobro ko se navikne ni to mu ne smeta. I još nešto, nema 4x4...
djole
Prednji deo je napadan, pozadina sjajna, solidan enterijer uz katastrofalnu poziciju volana. Motori savremeni, kvalitetni i štedljivi. Prosek u kompakt segmentu u kom su predvodnici Volvo XC40, Jeep Kompas, Toyota RAV4. Zatim slede nemački tzv premijumi, legenda segmenta Mitsubishi ASX, Nissan QQ, Mazda CX 30, Peugeot 3008, Opel grandland x, Renault Kadjar i odlični korejski dubl Tuson i Sportage. Na začelju je VW grupa: Tiguan, Ateca i Karoq.
CH
Los auto.Cesto se kvari i dosta gubi cenu posle 2-3 god. Skoro 50%.