Srbi sve više voze "na struju": Broj hibrida i električnih vozila ove godine uvećan za 50 odsto

 ≫ 

Komentari

  • Elektro-vozač

    27. jul 2020 | 14:48

    Evo nešto što možete sami da proverite jer znam da nećete verovati... Uzmimo da radite oko 10km od kuće, znači pređete oko 20km dnevno u većini slučajeva. U jednom mesecu ima prosečno oko 22 radna dana, znači 440km mesečno. Gradski prevoz vas za to košta od oko 1400 do preko 3000 dinara - za mesečnu kartu. Benzin bi vas koštao od oko 3500 din min do oko 7500 din max ali na to dodajte još prosečno održavanje kola (ulje, kočnice, katalizatori, senzori i ostalo) na mesečnom nivou. Za 440 km električnim kolima bi vam bilo potrebno od oko 50 do 110 kWh strike što bi vas koštalo od oko 220 do 500 dinara u većini slučajeva (puniti noću) a održavanja praktično da nema. Dakle bar 1000 din jeftinije od najjeftinijeg gradskog prevoza) a preko 3000 din manje nego na benzin - svakog meseca. Tokom 5 godina to izađe na 60,000 din i 180,000-420,000 din u najgoroj varijanti. Ako vozite više razlike će biti veće (i cena gradskog prevoza ide gore u principu zbog zona). Koliko bolji (naravno električni) auto možete kupiti za tu razliku - ili preraditi postojeći na električni?

  • Elektro-vozač

    27. jul 2020 | 14:23

    Polako ali sigurno. Kad počne progledaće i ostali narod. Ne preporučujem hibride, doduše. Dvostruk pogon zauzima više mesta ili mora biti manji i lošiji, zahteva veće održavanje (električni pogon ne zahteva mnogo održavanja ali veza između njih da) itd. Hibridi su najgori iZ oba sveta, ne najbolje.

  • komentar

    27. jul 2020 | 13:13

    ha ha znaci kupljen i drugi

  • Nikola

    27. jul 2020 | 13:04

    Za 50% moze da znaci da ih je bilo 6,a sad ih ima 9...

  • Dzomba

    27. jul 2020 | 12:17

    Da mi je znati ko ih je i odakle kupio...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA