Srbi sve više voze "na struju": Broj hibrida i električnih vozila ove godine uvećan za 50 odsto
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Evo nešto što možete sami da proverite jer znam da nećete verovati... Uzmimo da radite oko 10km od kuće, znači pređete oko 20km dnevno u većini slučajeva. U jednom mesecu ima prosečno oko 22 radna dana, znači 440km mesečno. Gradski prevoz vas za to košta od oko 1400 do preko 3000 dinara - za mesečnu kartu. Benzin bi vas koštao od oko 3500 din min do oko 7500 din max ali na to dodajte još prosečno održavanje kola (ulje, kočnice, katalizatori, senzori i ostalo) na mesečnom nivou. Za 440 km električnim kolima bi vam bilo potrebno od oko 50 do 110 kWh strike što bi vas koštalo od oko 220 do 500 dinara u većini slučajeva (puniti noću) a održavanja praktično da nema. Dakle bar 1000 din jeftinije od najjeftinijeg gradskog prevoza) a preko 3000 din manje nego na benzin - svakog meseca. Tokom 5 godina to izađe na 60,000 din i 180,000-420,000 din u najgoroj varijanti. Ako vozite više razlike će biti veće (i cena gradskog prevoza ide gore u principu zbog zona). Koliko bolji (naravno električni) auto možete kupiti za tu razliku - ili preraditi postojeći na električni?
Elektro-vozač
Polako ali sigurno. Kad počne progledaće i ostali narod. Ne preporučujem hibride, doduše. Dvostruk pogon zauzima više mesta ili mora biti manji i lošiji, zahteva veće održavanje (električni pogon ne zahteva mnogo održavanja ali veza između njih da) itd. Hibridi su najgori iZ oba sveta, ne najbolje.
komentar
ha ha znaci kupljen i drugi