≫
Više od 100.000 vozila u Srbiji neće proći tehnički pregled, evo ko će imati najveći problem
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
DRagutin
Jedva čekam.... oseća se promena vlasti u vazduhu.! Kakav crni dpf itd? Pa to je najveća prevara veka! Sram vas bilo! Šta je sa vozilima na tng? Ko će kome ako neće svoj svome...
Podelite komentar
Dragan
Koja bre evropska unija koji bakraci vise o toj evropskoj uniji sta ovaj lupa vise. Da li t
Podelite komentar
Cipilenko
Hvala Bogu!Da se konačno rešimo dizelaša,udaviše po putu...
Podelite komentar
Sibin
Sve je super u nasoj banana republici samo jos to je ostalo da resimo!!!???
Podelite komentar
Alo !!!???
A zašto smo bili strašno zagađeni za vreme policijskog časa, kad si u celom Beogradu mogao videti samo sanitetska i policijska vozila...??? Jel ste otkrili šta je tada toliko zagađivalo...? Jel ste rešili kanalizaciju ili nikad više neće biti LEPOG PLAVOG DUNAVA ?
Podelite komentar
Lala
Sacuvajmo prirodu.
Podelite komentar
Hmmmm
U startu pogasiše i hiljade automehaničara, autoelektričara i limara. Jedno 20000-30000 gladnih usta.
Podelite komentar
Neko
@Hmmmm
Naprotiv, ima da procveta posao jer će mnogi odlučiti da ipak dovede auto u stanje da prođe tehnički. Biće tu ugradnje dpf i katalizatora, zamena i reparacija dizni, sređivanja kočnica i sl. Svi koji su to retko radili ima da rade češće nego što treba.
Podelite komentar
Neso
@Hmmmm
Rodjace od kojih para?????Radije cu ici peske!!!!!
Podelite komentar
Lala
ja vozim trabanta 601 i sta da radim sa izduvnim gasovima?
Podelite komentar
Meancar.
@Lala
Parkiraj, u pla njega drzi stare cipele a u pola kokoske !
Podelite komentar
BATA
PROSECNA STAROST VOZILA U NAJRAZVIJENIJOJ ZEMLJI EVROPE NEMACKOJ JE 9.5 GODINA .U ITALIJI 13.5 KOJA PRIPADA MEDJU 7 EKONOMSKIH SILA SVETA A U NAPULJU BARIJU PALERMU PULJI VOZE VOZILA LOSIJA NEGO U SRBIJI ...ZASTO U NASOJ SRBIJI SVA ZAGADJENJA PREPISUJU AUTOMOBILIMA I STALNO PRICAJU O STAROSTI VOZILA ..GDE SU TEMOELEKTRANE I DRUGI ZAGADJIVACI ..
Podelite komentar
Elektro-vozač
Vidim da ima mnogo "skretača tema" po principu "Pošto nisam samo ja problem već vam ja kažem da su drugi gori pustite mene." ili "Ja zaslužujem da budem loš jer umesto da malo para koje zarađujem potrošnim pametno ja moram da se napravim važan i da kupim krš auto, koji onda nemam para ni da vozim jer su vožnja i održavanje skupi". Poslušajte samo sebe! Jeste, situacija jeste teška ali (1) nije auto za svakoga, čak i da ima para, (2) shvatite da se svi zagađivači moraju srediti, ne samo "oni drugi" i (3) električna kola mogu biti priuštiva a daleko manje koštaju za vožnju i održavanje (računam tu i bateriju), jesu bolja i manje zagađuju i kada rade na ugalj, sa sve proizvodnjom i reciklažom baterija.
Podelite komentar
Vidim...
@Elektro-vozač
Da imaš materijalnih mogućnosti,za razliku od većine nas ostalih..!! Tako da vozi i ćuti,a nama ostalima; ne staj na muku...!!!
Podelite komentar
Neso
@Elektro-vozač
Sve je to lepo kad imas para!Posto u Srbiji,jedva se ljudi nategnu da kupe auto od 2000 evra,normalno je da vozamo krseve.Zasto je drzava uopste dozvolila uvoz takvih vozila?Trebali su tu meru,koju sada uvode,da lepo postave prilikom uvoza,pa ne bi svako ko ima malo para,otvarao auto placeve i bogatio se.
Podelite komentar
Nije auto za svakoga
@Elektro-vozač
A ti si kompetentan da kažeš da si ti svakako taj "koji je za auto" Aj pedala i pričaj samo u svoje ime !
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Još nešto: sami troškovi vožnje (energije) električnih automobila su manji nego cena gradskog prevoza, čak i da je vozač sam u kolima - može da izađe na oko dinar po kilometru. Razmislite o tome kada kažete da narod nema para.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Može i ovako: sa električnim kolima za cenu jedne paklice cigareta možete voziti od Novog Sada do Niša.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Vidim: Ne pokušavam nikome da stajem na muku već da pomognem. Narod je ubeđen da mora da kupi krš jer nema drugih varijanti pa onda ne voze da bi uštedeli pare. Nekima je jeftinije da ne kupuju kola već da po potrebi plaćaju, recimo, taksi i/ili povremeni najam - može ih izaći na manje nego kola + dažbine + održavanje + gorivo. Oni koji voze više definitivno treba da razmisle o električnim kolima ili preradi na električni pogon - uštedeće i uživati. Nije dobro robovati zastarelim shvatanjima.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Saberite cenu kola + dažbina + energije (goriva) + održavanja (sve redovno održavanje + prosek vanrednog) + troškove na gradski i ostali prevoz kada štedite pa ne vozite taj auto za onoliko godina koliko mislite da ga zadržite. Oduzmite od toga cenu po kojoj mislite da ćete prodati isti auto na kraju. Toliko para trošite na prevoz za taj period. Verujem da ćete se iznenaditi. Koliko puta možete da se vozite taksijem za te pare? Koji električni automobil (polovni) možete priuštiti? Radite proračun unazad, počev od toga da se redovno održavanje svodi na menjanje guma i tečnosti za pranje stakla a struja bi vas većinom koštala oko 1 dinar, najviše 2 po kilometru. Zbog toga bi mogli da prestanete koristiti gradski prevoz (ali parking može dodati troškove).
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Saberite cenu kola + dažbina + energije (goriva) + održavanja (sve redovno održavanje + prosek vanrednog) + troškove na gradski i ostali prevoz kada štedite pa ne vozite taj auto za onoliko godina koliko mislite da ga zadržite. Oduzmite od toga cenu po kojoj mislite da ćete prodati isti auto na kraju. Toliko para trošite na prevoz za taj period. Verujem da ćete se iznenaditi. Koliko puta možete da se vozite taksijem za te pare? Koji električni automobil (polovni) možete priuštiti? Radite proračun unazad, počev od toga da se redovno održavanje svodi na menjanje guma i tečnosti za pranje stakla a struja bi vas većinom koštala oko 1 dinar, najviše 2 po kilometru. Zbog toga bi mogli da prestanete koristiti gradski prevoz (ali parking može dodati troškove).
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Neso: Apsolutno se slažem da država nije trebala da dopusti uvoz istih. Državna birokratija nam je očajna. Što se tiče novčanih mogućnosti narod nije svestan da su ukupni izdaci sa električnim kolima manji a država ne radi dovoljno na zastarelim propisima i, opet, birokratiji.
Podelite komentar
Aleksandar
Za državu manje oko 80 000 000€ na godišnjem nivou minimum. Uzeta registracija u obzir oko 150€ po vozaču i akcize na mes nivou oko 50€ po vozaču.
Podelite komentar
Alex
Zamisli taj monetarni udar na državnu kasu kada ostane bez akciza na 100000 korisnika + registracija. Ugrubo oko 25-30 000 000 £.
Podelite komentar
Objasnite...
Mi kako to mislite da izvedete...???? Narod siromašan;do noktiju je došlo, a vi bi ste neke Evropske standarde, kako breeee...????
Podelite komentar
СУ
@Objasnite...
Биће буна!
Podelite komentar
Nscz
Prazne price!!!
Podelite komentar
Thousands
Treba skloniti sa puteva sva vozila starija od 20 godina i samim tim urediti saobraćaj za normalno funkcionisanje.
Podelite komentar
Nscz
@Thousands
Pa nek drzava poklini auta ljudima koji vozi krseve i eto resenja
Podelite komentar
Aca
@Thousands
E jadan ti...
Podelite komentar
SRB
@Thousands
Tebi je verovatno tatica kupio kola.
Podelite komentar
Thousands
@Thousands
@SRB Ja ne vozim "kola" već automobil koji je ekološki čist,tehnički ispravan i zadovoljava sve kriterijume za bezbednu vožnju kako za mene tako i za druge učesnike u saobraćaju.
Podelite komentar
Ja
@Thousands
Nije stvar u kolima, mozes i leteci tanjir da vozis, stvar je u tvojoj glavi!
Podelite komentar
Mitar
Omogućite nam plate od 1500e pa bi svi vozili dobra vozila a ne da pričate o nekom zagadjenju koje nije od vozila već od fabrika vaših prijatelja koja nesmete zatvoriti
Podelite komentar
ruralni srbin
@Mitar
Kako sad to?I plata 1500€ i da se zatvore fabrike?
Podelite komentar
Ђурађ
Сада, у летњој сезони, квалитет ваздуха је одличан у Бг. То значи да су загађивачи индустрија (електране,рафинерија, азотара) и грејање током зиме а не саобраћај. Има возила који превише диме, треба их искључити, остале не. А свакако верујем да ће одлука бити одложема за 2-3 године.
Podelite komentar
ruralni srbin
@Ђурађ
Ajmo onda mi iz rurale leti u BG.Vazdusna banja je vazdusna banja.
Podelite komentar
Milka R.
Pregledi auta moraju se postovati i neispravna stara izbaciti iz upotrebe ...nova auta do 5god..netreba da idu na tehnicki pregled ..od 5go do 8 god ...posle i od 8god. Svake 2gpdine ...Narod strada zbog neispravnih auta ...Bravo za odluku zakonsku ...poz.
Podelite komentar
A.
Imam dozvolu 4god već, radim sve uredno. Ali, radim za 40000, i imam kredit jer drugačije ne bih uspeo da sredim kuću da bi devojka i ja počeli da živimo zajedno. Pre 3 meseca sam kupio Punta 2002god, i voleo bih i ja da imam audi,mercedes,ili bilo šta što je mlađe. Ali sa ovom platom, dobro sam uspeo i punta da kupim. Povećajte plate, smanjite cene troškova za auto, goriva, pa da vidite kako će svi voziti novija kola.
Podelite komentar
SRB
@A.
Svaka ti je na mestu
Podelite komentar
Nebojsa
Kemtrejlsi-bazični materijal kemtrejlse, koji se prska iz aviona u atmosferu, izazivaju hroničan umor, kratkoročno gubljenje pamćenja i koncentracije, depresiju, slabljenje imuniteta, kašalj, bolove u grudima, upalu disajnih puteva, krvarenje iz nosa, peckanje očiju, podrhtavanje očnih kapaka, ukočenost vrata, nepravilan rad srca, probleme s krvnim sudovima i pritiskom, infekcije, iritacije mokraćnih i disajnih puteva, alergije, astmu i rak. Svako malo osetljivi moze da oseti taj smrad i otrov prilikom udisaja koji se lepi u usnoj duplji.
Podelite komentar
?????
Nema nista od ta posla zivi bili pa videli.
Podelite komentar
ruralni srbin
@?????
Zato smo i tu gde jesmo.
Podelite komentar
Sumilex
@?????
Tu smo gde jesmo zato sto je u poslednjih 30 godina unistena svaka grana privrede i to svesno unistena i pokradena. Da li neko misli da su se ratovi ovde vodili zbog nacionalizma? To moze samo naivan covek,trebalo je nekako prebaciti imovinu i novac u privatne dzepove,uspeli su. A ove gluposti i uterivanje EU pravila u Srbiji nisu moguca,samo ce jos vise isprazniti ovu zemlju. Resavate posledicu a ne sustinu ,to tako ne funkcionise. Pa ne mozete od taksi i akciza da odrzavate vas budzetski aparat,to mora da pukne kad tad.
Podelite komentar
Horus
Ko se izjasnio da želimo u EU?
Podelite komentar
Deki
@Horus
Da mozes prvi bi otisao u Frankfurt😂😂😂
Podelite komentar
ruralni srbin
@Horus
@Deki ... A sto da ide u FrankVurt?Da cisti dojce klozeti a?Neka to vama, prepustamo.
Podelite komentar
Miki
Ovi baš čačkaju mečku? Proći će ko sa pokušajem uvođenja policijskog časa.
Podelite komentar
Mane
Izmislili toplu vodu ja yuga vozim čist održan nema mirisa a zabranjuju takva auta...
Podelite komentar
Lol
Kako sad nema zagadjenja vazduha, a isti broj vozila je u opticaju?Najlakse je opaliti po autima nego po fabrikama, pojedinacnim lozistima i zgradama koje trose ugalj.DPF filtere su svi skidali i imaju majstori da trljaju ruke.
Podelite komentar
ruralni srbin
Sklanjajte bre vise trovace sa ulica.Kakvi rokovi, kakve protekcije?Odmah.Danas svako kupio neku krsotinu i ajde jaaasiii, idemo da se vozimo.Sedi bre kuci ako nemas ili ajde po kredit, pa kupi nesto pismeno.A i ovi mangupi sto voze nesto novije a pocupali sve filtere, su tek face i takve krivicno goniti.Ma i na traktoru da bude obavezan DPF.Tamice bolje da ne pominjem, oni su van svih kategorija.
Podelite komentar
Kosta
@ruralni srbin
Promeni dilera.
Podelite komentar
Lea
@ruralni srbin
Ne sramoti ruralne ljude a verujem da pojma nemas sta to znaci. Ti verovatno koristid sapurinu( kocanku),a vozis mercedes i kukas kako se tesko zivi Price o ljudima poput tebe dobro stoje Srbiji u kojoj ti sebe nazivas ruralnim Srbinom ali ne brukaj ovaj narod i ne stsj mu na muku.
Podelite komentar
Nebojsa
To sa automobilima se namerno potura da se sakrije pravi razlog i ima jako malo znacaja na vazduh koji disemo. U protekle dve decenije bila je tajna od čega se sastoje kemtrejlsi. Bazični materijal kemtrejlse, koji se prska iz aviona u atmosferu, najzad je identifikovan. To je ugalj iz pepela elektrana. U osnovnoj naučnoj analizi pepela indentifikovano je čak 30% aluminijum oksida. Fluorid je otrov i toksični otpad, kojim peremo zube, a najmanje dve decenije udisali smo ugalj iz pepela koji se namerno prska kao deo meteorološkog geoinženjeringa. Još nije u potpunosti ustanovljeno šta sadrži otpadni pepeo, kao ni da li se koristi otpad iz nuklearnih elektrana. Kemtraejlsi su hemijski tragovi koji ostaju kao posledica avionskog zaprašivanja nepoznatim hemijskim supstancama. Uobičajeni kondenzacioni tragovi iza aviona ostaju vidljivi tridesetak sekundi, dok se kemtrejlsi mogu videti znatno duže šireći se nebom i stvarajući belu izmaglicu. Kemtrejlsi u sebi sadrži nervne otrove, teške metale aluminijum, barijum, stroncijum i mangan, mikroorganizme, kao što su bakterije i gljivice, dehidrirana ljudska crvena i bela krvna zrnca, pesticide i radioaktivne materije. Zaprasuju nebo i atmosferu godinama i njihov plan zlatne milijarde je poceo da se ostvaruje, dok se u Srbiji bavimo glupostima o euro 3,5,8,10 motorima...
Podelite komentar
Olimp
U tom slucaju, zatvorite termoelektrane Obrenovac, Lazarevac, Kostolac, zelezaru Smederevo, Borski rudnik i da ne nabrajam dalje.
Podelite komentar
Panama
Mi smo i ovako u mučnom stanju kada je osnovna egzistencija u pitanju. Nisam bas siguran da ce to moci tako. Kad drzava ozdravi i kada plate budu pristojne, a to znaci prosek EU, e onda pricamo o izduvnim gasovima.
Podelite komentar
ruralni srbin
@Panama
Ne ne.Nego zajasi biciklu, guvernar u sake, pa ajd niz drum.
Podelite komentar
Kole
@Panama
A ti kupi konja, pa jasi! Nikom ustavom nije garantovano pravo da. vozi! Zato i polazes za vozacku i radis tehnicki! Ispuni uslove pa teraj ili peske!
Podelite komentar
Johan
Svako bi voleo ds vozi dobra i nova kola ali nažalost jedva jipi i krš pa nemoze da održava ni njega a treba mu auto
Podelite komentar
Desperado
Sto znaci da ce i automobili morati da prime vakcinu protiv Covid-a 19 😃
Podelite komentar
Boki
Problem nije što su vozila iz uvoza neko pravilnik o godini prve registracije. Ako je auto 2002. godište, uvezen posle 2014. prvi put kod nas je registrovan posle 2014. on mora ispuniti standarad za automobil ne iz 2002. nego za novije od 2014. tj. kao da je proizveden datuma kada je kod nas registrovan. To nije greška vozača, već sistema koja se mora ispraviti inače očekujte ozbiljne proteste na ulicama...
Podelite komentar
Red briggade
Nema od toga ni moga, rešili ste sve ostalo u državi, pa je ostalo još izduvne gasove...
Podelite komentar
Dejan
Ajmo sad na ulice iovako smo demonstrirali zbog pere mike laze a nikad za nas
Podelite komentar
Вук са кошара
Mozda bi im najvise odgovaralo da vozimo kocije i ceze , samo se plasim da bi uveli akcize na bale sa senom .
Podelite komentar
Paja
Pa ako hoce ekologiju smanjite cenu TNG I CNG i imace te zdravini vazduh A za ekolosko gorivo su digli akcizu najvecu u evropi
Podelite komentar
нс
@Paja
Знају они али од акциза..
Podelite komentar
Bane
Nema od ovoga ništa...
Podelite komentar
Aleksandar Kovacevic
Tako je, samo drzite sve nas u strahu I neizvesnosti...
Podelite komentar
JO
Jedva čekam. Bar za 20% će se smanjiti gužve po gradovima i putevima a biće i više parking mesta.
Podelite komentar
Baster
@JO
Ti si izgleda jedan od onih bahatih bogataša,koji siromašnije gleda sa visine i hoće sve za sebe.
Podelite komentar
Đorđe
Bravo dobićemo po 8 000e
Podelite komentar
656
@Đorđe
Ni mi ih još nismo dobili. Polako. Stani u red.
Podelite komentar
Bane
Hvala Bogu, ugusise me krsevi po gradu.
Podelite komentar
Baster
@Bane
Nisu svi te sreće kao ti,pa da priušte zadovoljstvo u kome ti uživaš. Pa ko ne bi voleo da vozi nov auto,ali pogledaj oko sebe! Šta vidiš?
Podelite komentar
Jadan ti...
@Bane
Kako li si disao do sad?
Podelite komentar
Mina
Tu ne bi trebalo da ima bilo kakvog kompromisa.Svi mi udisemo taj zagadjeni vazduh!!!
Podelite komentar
Bravo
Tako je! Udri po sirotinji...
Podelite komentar
321
@Bravo
To samo nasi strucnjaci mogu da izmisle da auto posle vise godina mora da ima izduvne gasove kao nov auto, narocito pored naseg kvalitetnog goriva i ulja! Strasno!
Podelite komentar
Čiča
Izbori završeni. CEPAJ
Podelite komentar
Hulk
@Čiča
Kakve ovo veze ima sa izborima ako je odluka doneta pre 2 godine. 5. Jula 2020 ističe rok za tu meru. Gde si bio 2 godine?
Podelite komentar