Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Petrol
Ceo zivot od malena se vozim u benzincima i samo benzince smo imali i kupovali bilo je svega i atmosferaca i turbasa. . I onda cale odluci 2012 da uzme prvog dizela posle 30 god benzinaca. Uzeo je 2.0 BMW 525d 160KW. I dan danas ga imamo samo sa predjenih 290000 km. Kroz razliku za gorivo i ustedeli smo mnogo novca. Od kapitalnih popravki je bila turbina i veliki servis na 200k. Drugo nista. Stim sto fabrika kaze mali servis na 30k a cale radi na 15-18k.
Warhammer
Ja bih da mi povecaju platu,pa da mogu kupiti elektricni trotinet.Moj skromni doprinos prirodi.
Žak
Niko ne spominje motore na TNG vezano za ekologiju. Čišći su i od dizelaša sa svim filterima i od klasičnih benzinaca. Zašto se ne forsira proizvodnja motora na TNG ili još bolje na zemni gas kojeg ima u prirodnim nalazištima više nego nafte. Sa turbo punjačem i oni imaju odlične performanse.