Ovo bi trebalo da znate pre nego što se odlučite za kupovinu električnog trotineta
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Damir
U Francuskoj, konkretno u Parizu se elektricni trotineti i bicikli voze iskljucivo kolovozom, krajnjom desnom stranom i svi ucesnici u saobracaju se postuju madjusobno bez izuzetka i bez obzira na "kubikazu" i masu vozila, na zalost, u Beogradu se sva vozila manje mase tretiraju kao muve na haubi ili vetrobranskom staklu i ni jedan zakon to nece promeniti. Mentalitet je u pitanju. Sto se tice pesaka u Beogradu, na vozace trotineta gledaju kao na bombase samoubice, cak i kada idu pesice pored njih dok pri tome sami ne odvajaju pogled od mobilnih telefona, pravo je cudo kako se ne sudare medjusobno ili sa nekom banderom, opet, izgleda, mentalitet ili mozda zavist po pitanju reakcija. Tehnicki i prakticno gledano, najveca opasnost je sudar sa biciklistima. Stari deo Beograda je izuzetno nepodoban za bicikliste i vozace elektricnih trotineti, a doci do Brankovog mosta je prava avantura uz ogromno gubljenje vremena zaobilazeci sve kamene trgove i ekskluzivno pesacke zone, bez podrzane infrastructure za ovaj vid saobracaju, sto se nikada nece dovesti u red.