Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Sumnjam. Električna vozila su daleko bolja od ostalih i Tesla ih odlično pravi ali kompletno samovozeća kola kojima nije potreban niko sa vozačkom dozvolom neće još skoro. Svoju decu da pošaljem samovozećim kolima bez prisustva nekog odraslog i obučenog nećemo moći još dugo jer to zahteva "opštu inteligenciju" a ne samo prepoznavanje objekata na slici. Ostale nivoe delimične autonomije i napredak u njima možemo videti - i postojeći autopilot je od velike pomoći onima koji ga svesno koriste, zadržavajući svest o saobraćaju i odgovornost za vožnju - autopilot je dobar pomoćnik ali nije zamenik.