Najveci zagadjivaci su velike kompanije (Coca Cola,Mc Donalds i njima slicne) koje pricaju da su ljudi najveci zagadjivaci i tako prikrivaju sebe. Onda to prebace i na automobile i na sve ostalo na cemu mogu da zarade na grbaci obicnih ljudi. Ne kazem da su nam kola neophodna,ali su sigurno potrebnija od Coca Cole i McDonalds-a.
Dzaba dobar auto kada su pijani ili losi vozaci za volanom bagra koja nemisli pre svega na svoj pa onda i na tudji zivot.Treba pre svega da se vecina ne svi nauce voziti tj saobracajna pravila pa onda da ojacaju karakter pa ne sesti pijan za volan ili se narokati kojekakvih droga.ljudi ovde se gine vise nego u svim ratovima!
Litar nafte gorenjem emituje jednu odredjenu kolicinu CO2,i to je konstanta,to se ne da menjati, tako da je EKO norma ustvari potrosnja te nafte u odnosu na predjeni put...pa se pitam...ko vise zagadjuje,Golf 2 ili novi BMW od 3000 ccm,jer trose isto na 100 predjenih km???
U Golf 2 sipas dizel i imas normu zagadjenja manju od 1? Taj isti dizel sipas u novi BMW i izduvna norma je 6! Sta to motor BMW-uradi,tj. gde kod njega "nestane" taj CO2,gde se taj CO2 nahvata,jer nuzprodukt gorenja nafte je CO2 pa gorela ona u Golfu,BMW-u ili na krpi u dvoristu!!!
Kod nas se voze bolji automobili verovali ili ne,u toj nemačkoj se voze golf 4 i golf 5 ,6 i 7 kad se vidi a ima zafira koliko god hoćeš i corsi ali ne novih nego 2002,ima i naravno automobila od po 100000 e ali ne vozi to svako
Pa normalno,kod svaba je sve ekonomija,zasto bacati lovu na nov auto kada ce za par godina biti zastareo?Oni koji imaju lovu menjaju ga godisnje,ali za to vreme predju stotine hiljada km.A sta bi rekli za Holandiju,gde je auto,bilo koji,stavka vrhunskog luksuza,i kao takav oporezovan.
Bogme biće veselo... Kada i kod nas uvedu norme na izduvne gasove a narod nakupuje te problematične automobile... Ne bi me čudilo da to bude za 3-5 godina...
A mi kao uvek bez mozga, nemacka se otarasuje otpada a mi im rado uzimamo. Bitno nam samo da su jeftina vozila a šta će biti sutra niko ne razmišlja....dizel će biti preskup pošto potražnja mala, neće se moći putovati u EU radi zabrane dizela, delovi za dizel se neće proizvoditi itd.....stvarno smo naivni ko mlada !
To možeš da pričaš nekome ko nije bio davno u tvoju prćiju, a mi koji smo tamo često mogu samo da ti kažem da lažeš. Krševa milogorskih ima koliko hoćeš (golf2 i kockastih pasata), a 99% srpskih tablica koje vidim tamo su noviji automobili. I još nešto mi smo Srbi, ne srbijanci i još sa malom slovom. Dakle čist si provokator.
Kako ste krenuli još malo i vratiće te se na Njegoševe zaprege...a i one su srpske registracije... možda će vam smetati... uglavnom "pješke možete od Bara do Berana...pruga je duga...sa praga na prag...
Za sve Eko fanatike. Korona je u nemackoj isto doprinela tome, da se saobracaj znatno smanjio. Bilo je uzivanje voziti na polupraznim autoputevima i gradovima. E sad ima jedna interesantna informacija. Zagadjenost vazduha u gradovima u to vreme, nije nimalo opala. Sada gradovi kao Stutgart, razmisljaju da opozovu odluku da dizelasi ne smeju u grad. Kupujte ljudi te automobile, daleko su oni od onih starih dizelasa. Sve od evronorme 4 pa na gore je absolutno ok.
U pravu si za to sto kazes, ali ima i razlike i u kvalitetu goriva i jos par stvari za preciscavanje izduvnih gasova koji nasi ljudi odmah skidaju da bi smanjili potrosnju
Mnogo ima primera čistijeg vazduha zbog manje vožnje - potraži. Teoretski je nemoguće da ostane isto - samo je pitanje ko je platio testiranje, šta je mereno, gde je testirano i gde je zagađivanje pojačano baš zbog virusa. Dalje, razloga za odbacivanje te tehnologije ima više - jeftinija i bolja vožnja, izbacivanje zavisnosti od uvoza goriva (sirovog ili ne), itd.
Da ti odgovorim. Zagađenje NO2 se nije opalo ni za 1 %. Mnogo više je vazduh bio čišći u gornjim slojevima. A za to je doprineo kolaps avio saobraćaja. U Štutgartu se pokreće pitanje, da se dizelašima opet omogući ulazak u grad. Jednostavno se kvalitet vazduha nije promenio. Drago mi je da misliš da su automobili na električni pogon čisti. Kad ne bi postojale litijumske baterije a struja dobijala iz vazduha prelazim i ja na njih. Dotle relacija zagađenje ekonomičnist još uvek imaju automobili na sagorevanje prednost. Inače, izašle su informacije u javnost, da tojota pumpa milione za ocrnjavanje automobila sa motorom na sagorevanje. Šta mislite zašto? Svi ti automobili koji sad Nemci izbacuju, nisu ni približno štetni od onih ispod evro 4 norme sa katalizatorom. Tu je napravljen ogroman korak u pravcu manje prljavi izduvni gasovi. Ostalo je teorija kojz je sada praksa poklopila.
Kod nas šverceri dovezu polupane aute i sa puno kilometara na satu ! Usminakaju ih vrate kilomtre i nama kupcima govore kako je auto u top stanju (baba Svabica vozila)
Mi smo sitno trziste za njih ,a stalno naglasavamo da ce sve zavrsiti kod nas..Tu su Rusi,Turci,Poljaci,ceo Bliski istok...U Nemackoj ne postoji dizel auto sa euro 4 da je presao samo 45.000km.
Najbolji auto je do 2000€ celog ga pretres komplet od motora i limarije i sl jos 2000-3000€ i ti si miran da vozis a dati 15000 - 20000€ za nesto sto je sigurno preslo preko 200000 km je glupost cista i kad ga registruje onda krecu kvarovi redom i nigde kraja☝️
Jedan euro 4 košta me poravke od 500€ tako da mi se sad ne isplati da ga prodam dakle dugo ću ga još voziti i ne samo ja nego mnogi drugi, a ovaj novi kontigent majstori će se obogatiti tako omladino u majstore pare su na sve strane.
Benzinci su zakon...iako retko npr. zapruši se dizna-sipaš u benzin aditiv, koji se prodaje na svakoj pumpi i razbije i sagori prljavštinu, a dizel??? No coment!!!
Evro 5 zadovoljava standarde. Pre će biti da je reč o evro 3 i 4. Evro 6 imaju samo novija godišta i čak su i oni podeljeni u evro 6 i evro 6d temp. Dakle, ono što dođe na Balkan je zaista zadnji krš koji samo u Africi ispunjava standarde. To da ćete da kupite evro 5 sa 45 000 km u pola cene možete samo da sanjate.
Kod nas , to zovu novi auto . A oni ga sklanjaju sa placa , jer 5-6g, tu stoji .
To je osnovna razlika , sto treba da RAZUMETE.
Taj auto njima , nista ne znaci, jer i u voznom stanju , ta godista oni istovaraju po balkanu.
45.000 km ali u rikverc.Kupio sam Audia A6 starog nepune 4 godine koji je presao 190.000 km.otišao u Porše Ada i proverio automobil i kilometražu koja se slagala u kilometar.Ja po Srbiji pređem godišnje skoro 20 hiljada a nisam poslom vezan da putujem svaki dan a zna se kako oni zive i rade.Ne slažem se da će bez obzira kakvu su to automobili kod nas niti veće zagađenje jer od ovog što se sada vozi nema gore...
Jeste da,jedino je problem sto ce tamo i da ostanu jer su im cene previsoke i to toliko da za neke automobile koji su presli preko 200 hiljada ovde mozes da kupis nov auto.Automobil npr Audi A4 2017 godiste sa pređenij 180 hiljada košta od 17 hiljada evra pa na više.Ima doduše automobila i za 700 evra ili 2.500 i zakvi će stizati ovde a prodavci će ih za naše kupce staviti u klasu automobila do 10.000 evra.Krševi sa kojima nećeš smeti da putuješ u zapadnu Evropu.
Ja zaradjujem nesto malo manje i prodao sam auto sada pesacim i bolje se osecam. Nemam potrebe toliko da zujim automobilom. Ako mi bude trebao kupicu ali ne dam vise od 5000 za te krseve. Kod nas 5 a u Nemackoj 2 do 3 hiljde. A novi automobili isto kostaju i ovde i tamo. Cvrc nego nas deru svugde na svakom koraku.
Koliko ti para danas ide na kola, održavanje (redovno i vanredno) i gorivo? Ako, recimo 20% plate daješ na sve to u proseku, to je €76. Tokom pet godina to je €4560. Za održavanje bi tu najmanje bilo oko €500. Recimo da je sam auto €2000, ostane još toliko za gorivo. To je maksimalno 25.000 km za pet godina ili 96 km nedeljno - tek da se kaže da se vozi. Sa istih €4560 bi mogao uzeti školjku bez motora, ugraditi električni pogon i voziti bez ograničenja svuda. Naime, 25.000 km na struju bi te izašlo oko €200 umesto €2000 a održavanje bi praktično nestalo. Školjka bez motora možda €500 umesto €2000? To je ušteda od oko €3000 uložena za preradu + recimo dodatnih €300 za više vožnje, 62,500 km za tih pet godina umesto 25,000 km. Uštedeo bi i na gradskom prevozu (ali plaćao parking).
Nisu. Verovao ili ne, ljudi su najveći zagađivači. Sad će verovatno svako pomisliti svašta, ali mi našim disanjem tj izbacivanjem CO2 najviše zagađujemo prirodu.
Normalan
Najveci zagadjivaci su velike kompanije (Coca Cola,Mc Donalds i njima slicne) koje pricaju da su ljudi najveci zagadjivaci i tako prikrivaju sebe. Onda to prebace i na automobile i na sve ostalo na cemu mogu da zarade na grbaci obicnih ljudi. Ne kazem da su nam kola neophodna,ali su sigurno potrebnija od Coca Cole i McDonalds-a.
Podelite komentar
Anonymus
Dzaba dobar auto kada su pijani ili losi vozaci za volanom bagra koja nemisli pre svega na svoj pa onda i na tudji zivot.Treba pre svega da se vecina ne svi nauce voziti tj saobracajna pravila pa onda da ojacaju karakter pa ne sesti pijan za volan ili se narokati kojekakvih droga.ljudi ovde se gine vise nego u svim ratovima!
Podelite komentar
Cika Velja
Litar nafte gorenjem emituje jednu odredjenu kolicinu CO2,i to je konstanta,to se ne da menjati, tako da je EKO norma ustvari potrosnja te nafte u odnosu na predjeni put...pa se pitam...ko vise zagadjuje,Golf 2 ili novi BMW od 3000 ccm,jer trose isto na 100 predjenih km???
Podelite komentar
Cika Velja
U Golf 2 sipas dizel i imas normu zagadjenja manju od 1? Taj isti dizel sipas u novi BMW i izduvna norma je 6! Sta to motor BMW-uradi,tj. gde kod njega "nestane" taj CO2,gde se taj CO2 nahvata,jer nuzprodukt gorenja nafte je CO2 pa gorela ona u Golfu,BMW-u ili na krpi u dvoristu!!!
Podelite komentar
Goran
Naravno, Srbija deponija Evrope....
Podelite komentar
Milojko
@Goran
Nekada slali u Afriku, sad videli Srbe jadnike pa tovari...
Podelite komentar
....
Kod nas se voze bolji automobili verovali ili ne,u toj nemačkoj se voze golf 4 i golf 5 ,6 i 7 kad se vidi a ima zafira koliko god hoćeš i corsi ali ne novih nego 2002,ima i naravno automobila od po 100000 e ali ne vozi to svako
Podelite komentar
Warhammer
@....
Pa normalno,kod svaba je sve ekonomija,zasto bacati lovu na nov auto kada ce za par godina biti zastareo?Oni koji imaju lovu menjaju ga godisnje,ali za to vreme predju stotine hiljada km.A sta bi rekli za Holandiju,gde je auto,bilo koji,stavka vrhunskog luksuza,i kao takav oporezovan.
Podelite komentar
Dejan
Odlicno, taman da i nasa sirotinja vozi lepo auto. Da recikliramo stare krseve i da svi vozimo lepo auto.
Podelite komentar
Red briggade
Dizelaši da su dobri i avioni bi leteli na dizel.
Podelite komentar
Red briggade
Ma sve i da vrate D2 na pumpe ja dizela ne kupujem!!!
Podelite komentar
Cg
@Red briggade
Ko tebe j
Podelite komentar
Mali mis
Ja vozim auto star 20g,
Podelite komentar
DRagutin
Bogme biće veselo... Kada i kod nas uvedu norme na izduvne gasove a narod nakupuje te problematične automobile... Ne bi me čudilo da to bude za 3-5 godina...
Podelite komentar
Aco
@DRagutin
Sledece godine, od jula 2021. ako ne promene zakon.
Podelite komentar
Cika Velja
@DRagutin
Nece moci da ti uzmu auto jer zagadjujes,ali ce ti zato to naplatiti,i to toliko da ces ga baciti sam???
Podelite komentar
Rule
Kad kupe golf 4 pa zagadjuju okolinu dizel a kvari se svaki cas ne isplati se ljudi bacate pareeee...
Podelite komentar
Persa
Sta smo mi otpad za Nemce ?
Podelite komentar
Knindza
@Persa
Da je samo za Nemce....
Podelite komentar
Hmm...
Ti jado u kamenjaru imaš normu euro 10 sa prednjom vučom /čitaj volovsku zapregu/ 🤣🤣🤣
Podelite komentar
5544
Sto ne treba Svabi,dobro je Srbinu,bilo i bice!🤣🤣
Podelite komentar
Mrak
Svi pricaju padaju cene a cene padaju samo zbog godista a ovako ne primecujem na sajtovima....
Podelite komentar
Uroš
A mi kao uvek bez mozga, nemacka se otarasuje otpada a mi im rado uzimamo. Bitno nam samo da su jeftina vozila a šta će biti sutra niko ne razmišlja....dizel će biti preskup pošto potražnja mala, neće se moći putovati u EU radi zabrane dizela, delovi za dizel se neće proizvoditi itd.....stvarno smo naivni ko mlada !
Podelite komentar
Proka
Većina će završiti u Ukrajini, Rusiji itd, najmanje kod nas
Podelite komentar
Marko
Znaci ako ova vozila koja sad vozimo, sa euro 1,2 normom, zamenimo sa euro 5 polovnjacima, zagadjenje vazduha ce nam se povecati? Zanimljivo...
Podelite komentar
M
@Marko
Bravo
Podelite komentar
Crnogorac
Kod nas samo euro 6 kad vidim srbijance na more da dodju jugom🤢🤮
Podelite komentar
Marko
@Crnogorac
Neces ih videti ove godine 😂😂😂
Podelite komentar
da
@Crnogorac
Rožajac , ti možeš da gledaš samo Hajlu , a o moru možeš da sanjaš !!!!
Podelite komentar
Srbin
@Crnogorac
To možeš da pričaš nekome ko nije bio davno u tvoju prćiju, a mi koji smo tamo često mogu samo da ti kažem da lažeš. Krševa milogorskih ima koliko hoćeš (golf2 i kockastih pasata), a 99% srpskih tablica koje vidim tamo su noviji automobili. I još nešto mi smo Srbi, ne srbijanci i još sa malom slovom. Dakle čist si provokator.
Podelite komentar
Jo va
@Crnogorac
Zato necemo ici kod vas na mote vec u Grcku😝
Podelite komentar
Red briggade
@Crnogorac
Kako ste krenuli još malo i vratiće te se na Njegoševe zaprege...a i one su srpske registracije... možda će vam smetati... uglavnom "pješke možete od Bara do Berana...pruga je duga...sa praga na prag...
Podelite komentar
Puna linija
2025. godine ćemo moći da kupimo bolja vozila, a 2039. ganc nova...vožena samo 3-4 godine.
Podelite komentar
somborac
Za sve Eko fanatike. Korona je u nemackoj isto doprinela tome, da se saobracaj znatno smanjio. Bilo je uzivanje voziti na polupraznim autoputevima i gradovima. E sad ima jedna interesantna informacija. Zagadjenost vazduha u gradovima u to vreme, nije nimalo opala. Sada gradovi kao Stutgart, razmisljaju da opozovu odluku da dizelasi ne smeju u grad. Kupujte ljudi te automobile, daleko su oni od onih starih dizelasa. Sve od evronorme 4 pa na gore je absolutno ok.
Podelite komentar
David
@somborac
U pravu si za to sto kazes, ali ima i razlike i u kvalitetu goriva i jos par stvari za preciscavanje izduvnih gasova koji nasi ljudi odmah skidaju da bi smanjili potrosnju
Podelite komentar
Elektro-vozač
@somborac
Mnogo ima primera čistijeg vazduha zbog manje vožnje - potraži. Teoretski je nemoguće da ostane isto - samo je pitanje ko je platio testiranje, šta je mereno, gde je testirano i gde je zagađivanje pojačano baš zbog virusa. Dalje, razloga za odbacivanje te tehnologije ima više - jeftinija i bolja vožnja, izbacivanje zavisnosti od uvoza goriva (sirovog ili ne), itd.
Podelite komentar
Somborac
@somborac
Da ti odgovorim. Zagađenje NO2 se nije opalo ni za 1 %. Mnogo više je vazduh bio čišći u gornjim slojevima. A za to je doprineo kolaps avio saobraćaja. U Štutgartu se pokreće pitanje, da se dizelašima opet omogući ulazak u grad. Jednostavno se kvalitet vazduha nije promenio. Drago mi je da misliš da su automobili na električni pogon čisti. Kad ne bi postojale litijumske baterije a struja dobijala iz vazduha prelazim i ja na njih. Dotle relacija zagađenje ekonomičnist još uvek imaju automobili na sagorevanje prednost. Inače, izašle su informacije u javnost, da tojota pumpa milione za ocrnjavanje automobila sa motorom na sagorevanje. Šta mislite zašto? Svi ti automobili koji sad Nemci izbacuju, nisu ni približno štetni od onih ispod evro 4 norme sa katalizatorom. Tu je napravljen ogroman korak u pravcu manje prljavi izduvni gasovi. Ostalo je teorija kojz je sada praksa poklopila.
Podelite komentar
VW
Nisu ih ispunjavali ni kao novi...!!! Brzo je afera pala u zaborav..
Podelite komentar
Boki
Kod nas šverceri dovezu polupane aute i sa puno kilometara na satu ! Usminakaju ih vrate kilomtre i nama kupcima govore kako je auto u top stanju (baba Svabica vozila)
Podelite komentar
Mare
@Boki
Uvek su babe vozile penzineri stajo vise neg sto je vozen il kao vol neki diplomate svud iste prazne price
Podelite komentar
todor
@Boki
Pa ti odes lepo u nemacku i sam kupis od babe auto!
Podelite komentar
Sass
Mi smo sitno trziste za njih ,a stalno naglasavamo da ce sve zavrsiti kod nas..Tu su Rusi,Turci,Poljaci,ceo Bliski istok...U Nemackoj ne postoji dizel auto sa euro 4 da je presao samo 45.000km.
Podelite komentar
Zagondzija
Najbolji auto je do 2000€ celog ga pretres komplet od motora i limarije i sl jos 2000-3000€ i ti si miran da vozis a dati 15000 - 20000€ za nesto sto je sigurno preslo preko 200000 km je glupost cista i kad ga registruje onda krecu kvarovi redom i nigde kraja☝️
Podelite komentar
Peugeot 307
Jedan euro 4 košta me poravke od 500€ tako da mi se sad ne isplati da ga prodam dakle dugo ću ga još voziti i ne samo ja nego mnogi drugi, a ovaj novi kontigent majstori će se obogatiti tako omladino u majstore pare su na sve strane.
Podelite komentar
Marko
@Peugeot 307
Ni jedan auto se ne isplati, osim ako nisi preprodavac.
Podelite komentar
Baki
A šta je sa benzincima
Podelite komentar
Red briggade
@Baki
Benzinci su zakon...iako retko npr. zapruši se dizna-sipaš u benzin aditiv, koji se prodaje na svakoj pumpi i razbije i sagori prljavštinu, a dizel??? No coment!!!
Podelite komentar
smešni virus
Evro 5 zadovoljava standarde. Pre će biti da je reč o evro 3 i 4. Evro 6 imaju samo novija godišta i čak su i oni podeljeni u evro 6 i evro 6d temp. Dakle, ono što dođe na Balkan je zaista zadnji krš koji samo u Africi ispunjava standarde. To da ćete da kupite evro 5 sa 45 000 km u pola cene možete samo da sanjate.
Podelite komentar
Perica88
@smešni virus
Drzava treba da zabrani uvoz tih krseva, dozvoliti samo euro 5!
Podelite komentar
Vukodlak
@smešni virus
Kod nas , to zovu novi auto . A oni ga sklanjaju sa placa , jer 5-6g, tu stoji . To je osnovna razlika , sto treba da RAZUMETE. Taj auto njima , nista ne znaci, jer i u voznom stanju , ta godista oni istovaraju po balkanu.
Podelite komentar
Braana
45.000 km ali u rikverc.Kupio sam Audia A6 starog nepune 4 godine koji je presao 190.000 km.otišao u Porše Ada i proverio automobil i kilometražu koja se slagala u kilometar.Ja po Srbiji pređem godišnje skoro 20 hiljada a nisam poslom vezan da putujem svaki dan a zna se kako oni zive i rade.Ne slažem se da će bez obzira kakvu su to automobili kod nas niti veće zagađenje jer od ovog što se sada vozi nema gore...
Podelite komentar
Brk
Jeste da,jedino je problem sto ce tamo i da ostanu jer su im cene previsoke i to toliko da za neke automobile koji su presli preko 200 hiljada ovde mozes da kupis nov auto.Automobil npr Audi A4 2017 godiste sa pređenij 180 hiljada košta od 17 hiljada evra pa na više.Ima doduše automobila i za 700 evra ili 2.500 i zakvi će stizati ovde a prodavci će ih za naše kupce staviti u klasu automobila do 10.000 evra.Krševi sa kojima nećeš smeti da putuješ u zapadnu Evropu.
Podelite komentar
Mix
Kupujem auto maximalno do 2000e...
Podelite komentar
RODJAK
ZABRANITE ULAZ KRSEVA VISE I DAJTE BOLJE USLOVE ZA NOVIJA KOLA POSTO SMO LIDERI U REGIONU A I EVROPI VEROVATNO
Podelite komentar
Ivan
I ja bi voleo platu od 1500 eura, da uzmem nov auto. Da mi rata bude 200 eura i da je ne osetim. Sa platom od 380 to ne moze.
Podelite komentar
Inatdzija
@Ivan
Ja zaradjujem nesto malo manje i prodao sam auto sada pesacim i bolje se osecam. Nemam potrebe toliko da zujim automobilom. Ako mi bude trebao kupicu ali ne dam vise od 5000 za te krseve. Kod nas 5 a u Nemackoj 2 do 3 hiljde. A novi automobili isto kostaju i ovde i tamo. Cvrc nego nas deru svugde na svakom koraku.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Ivan
Koliko ti para danas ide na kola, održavanje (redovno i vanredno) i gorivo? Ako, recimo 20% plate daješ na sve to u proseku, to je €76. Tokom pet godina to je €4560. Za održavanje bi tu najmanje bilo oko €500. Recimo da je sam auto €2000, ostane još toliko za gorivo. To je maksimalno 25.000 km za pet godina ili 96 km nedeljno - tek da se kaže da se vozi. Sa istih €4560 bi mogao uzeti školjku bez motora, ugraditi električni pogon i voziti bez ograničenja svuda. Naime, 25.000 km na struju bi te izašlo oko €200 umesto €2000 a održavanje bi praktično nestalo. Školjka bez motora možda €500 umesto €2000? To je ušteda od oko €3000 uložena za preradu + recimo dodatnih €300 za više vožnje, 62,500 km za tih pet godina umesto 25,000 km. Uštedeo bi i na gradskom prevozu (ali plaćao parking).
Podelite komentar
Brba
@Ivan
Ti nemas platu od 1500 evra?!Pa gde ti zivis i radiš u sev.Koreji?
Podelite komentar
Pera
Opet ta budalastina kako su vozila najveci zagadjivaci.
Podelite komentar
ime
@Pera
Nisu. Verovao ili ne, ljudi su najveći zagađivači. Sad će verovatno svako pomisliti svašta, ali mi našim disanjem tj izbacivanjem CO2 najviše zagađujemo prirodu.
Podelite komentar
Fuse
Mi smo auto otpad zapada. I onda se pitate zasto se neki kvare, itd...pa kad dolaze sve istrosena i izvozana auta, koja su presla po 700 800 hiljada.
Podelite komentar