Ovo je jedna od situacija u kojoj se saobraćajne nesreće najčešće dešavaju: Da li znate zašto?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mmj
Nepropisno. Oba krajnja vozila su morala naglo da zakoče (vidi se po tragu guma) da bi omogućila završetak preticanja bez posledica. Samim tim vozač koji pretiče je ugrozio bezbednost za oba vozila
Aca
Preticanje je izvršeno propisno jer je trava podšišana na 5 cm, a vetar ne duva jače od 7 bofora pri ravnodnevnici dok je merkur retrogradan. Bože koliko sam ja glup.
Grunf
Ako voziš Moskvič baš te briga za propise. Nek se skloni ko hoće a ko neće strugaće ga špahtlom.