Nemci tvrde: Ovo su najpouzdaniji automobili danas i oni koji se najčešće kvare
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vu
A Yugo.
Elektro-vozač
Nemaju nikakve podatke o kvarovima najpopularnijih električnih vozila iako ih ima više od nekih drugih na spisku ... jer se daleko manje kvare - praktično nema šta da se kvari od stvari koje se kvare u drugim kolima. Ne, "akumulatori" nisu problem jer su (1) druge vrste, (2) veći i manje opterećeni, (3) kvalitetnije izrađeni zbog važnosti i deo garantovane opreme, (4) imaju poseban sistem za održavanje u kolima (hlađenje, grejanje) i (5) sekundarni akumulatori za ne-pogonsku opremu su mali i jeftini tako da, i ako otkažu, nije ih skupo zameniti (npr. u Tesli se koristi mali 12V akumulator za motocikle).
Grk
Čudno ,Corolle nema ni u ovima sto se najviše kvare. Zar ne bi trebala biti u samom vrhu srednje klase po pouzdanosti ???