Ove današnje automobile osakate tako što im otkinu jedan klip pa dodaju sto i kusur senzora, turbinu i to traje dok ne istekne zadnja rata kredita. To nikad ne doživi da bi postalo oldtajmer.
Dok sam vozio fiću i tristaća nije bilo šanse da stanem na putu. Komplet ključeva što dolazi uz njega i malo pojma o mehanici i auto je ponovo u voznom stanju. Za ove današnje automobile sa svim senzorima i kompjuterima kad staneš možeš samo da kukaš. Šlep služba do servisa a mehaničar nema šta da popravlja sem da zameni deo. A skupoooo!
Nedavno sam pročitao da većina najvećih proizvođača razmatra vraćanje klasične instrument table umesto ove digitalne,elektronika nikada neće nadživeti dobru staru i pouzdanu mehaniku.
Nemojte da mesate babe i zabe. Vrednost mozda ima original nemacki Golf, a sarajevski TAS ne spada sigurno u tu grupu. Isti je slucaj sa Bubom iz Nemacke, i onom iz Brazila. Onaj TAS sto se prodaje u Nemackoj za 5000 EU nemora da znaci sa ce biti prodat po toj ceni. Isto tako uporedjivanje Zastave 128, i istog modela original Fiata. To su u svetu oldtajmera dva sveta
Pa bije TAS bezveze proizvodio golfa, sve se nadgledalo i kontrolisalo, Svabe bile direktori.
Stvar je sto na se takvim kolima traze originalni dijelovi i da, naravno sve funkcionise i da je odlicno ocuvano.
Fića
Ove današnje automobile osakate tako što im otkinu jedan klip pa dodaju sto i kusur senzora, turbinu i to traje dok ne istekne zadnja rata kredita. To nikad ne doživi da bi postalo oldtajmer.
Podelite komentar
Siki
Imam Jetu 2 1984 god u fantasticnom stanju rad sam nekom Ameru da je dam za 25000 usa dolara ,povoljniji sam od ovi predhodnika .😂😂😂
Podelite komentar
Beše bolje
Dok sam vozio fiću i tristaća nije bilo šanse da stanem na putu. Komplet ključeva što dolazi uz njega i malo pojma o mehanici i auto je ponovo u voznom stanju. Za ove današnje automobile sa svim senzorima i kompjuterima kad staneš možeš samo da kukaš. Šlep služba do servisa a mehaničar nema šta da popravlja sem da zameni deo. A skupoooo!
Podelite komentar
Gile
@Beše bolje
Nedavno sam pročitao da većina najvećih proizvođača razmatra vraćanje klasične instrument table umesto ove digitalne,elektronika nikada neće nadživeti dobru staru i pouzdanu mehaniku.
Podelite komentar
Dragan
Nemojte da mesate babe i zabe. Vrednost mozda ima original nemacki Golf, a sarajevski TAS ne spada sigurno u tu grupu. Isti je slucaj sa Bubom iz Nemacke, i onom iz Brazila. Onaj TAS sto se prodaje u Nemackoj za 5000 EU nemora da znaci sa ce biti prodat po toj ceni. Isto tako uporedjivanje Zastave 128, i istog modela original Fiata. To su u svetu oldtajmera dva sveta
Podelite komentar
ssss
@Dragan
Pa bije TAS bezveze proizvodio golfa, sve se nadgledalo i kontrolisalo, Svabe bile direktori. Stvar je sto na se takvim kolima traze originalni dijelovi i da, naravno sve funkcionise i da je odlicno ocuvano.
Podelite komentar
Ma
E da mi je jedna prava dvica i da se vozim i nemislim o elektronici i svim glupostima koje imaju danasnji automobili
Podelite komentar