Traktori - tempirane bombe na putu: U ovim situacijama za volanom morate da budete izuzetno oprezni!
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Boki
Prevencija po pitanju bezbednosti traktorista skoro da ne postoji. Možda ako bi se koristili moderniji traktori koji imaju bolju zaštitu od prevrtanja, ali teško je izbacili hiljade starih i ispravnih traktora koji ljudima završavaju posao. Što se signalizacije tiče, treba da postoji, svaki traktor može da je ima, bar onaj minimum svetala za obeležavanje vozila. Treba da ima i retrovizor, ispravne kočnice... Ali registarske tablice, trougao, rotaciju... to apsolutno ne mora, na nekim traktorima nema gde ni da se postavi.
Podelite komentar
Detroit
Ja se bojim traktora.To je masina koja se ocas posla prevrne.Dosta sa sela,selajaci...bez ponizavanja sto sam napisao seljaci!Ljudi sa sela!Sedne na Rakovivu 65..pa sibaj.Nije to Jeep(Dzip)Sve se se to prevrne,oni misle da je to svemoguca madina!Nepaznja,i jos sto cuda!Ode glava!
Podelite komentar
Traktorista
U svim medijima isto, traktoristi krivi, neosvetljeni itd... Ja lično imam tri traktora. Svi su osvetljeni i imaju ispravnu signalizaciju+ prenosiva rotacija na kablu za siroke priključke. Al ne vredi jer auto beće da sačeka da traktorista prodje pa obilazi iako radi migavac. Bolje da mediji naprave malo hajku na saobraćajni zakon vezan za traktoriste oko registracije istih. Jer zakon o saobraćaju vezan za registraciju traktora i traktorskih priključaka(prikolica) nema blage veze s vezom. U Srbiji proselna starost traktora je 20+godina. IMT i IMR ne radi,a očekuju da se stave originalni farovi i stop svetla... Moje lično mišljenje jebda traktor i prikolica ne moraju biti registrovani, traktor sa ili bez kabine(kabina da bude po izboru jer je dosta traktora bez kabine prodato) ali da signalizacija MORA biti ISPRAVNA. Jer svetlosna signalizacija na putevima cuva glavu, a ne neki brojevi na parčetu lima!!!
Podelite komentar
Brana
Osnovno i prvo bi bilo da na izlazima sa letnjih puteva na kojima radne masine izlaze na asfalt budu montirani hidrofori sa smrkovima za pranje traktora i masina koje izlaze u saobracaj.Jedno od najozbiljnih problema je iznosenje blata na drum gde u slucaju naletanja vozila dolazi do proklizavanja i sletanja s puta kao i nemogucnost kocenja.Svetlosna signalizacija kao i tehnicka ispravnost ne smeju se dovoditi u pitanje.Priključci koji nisu u gabaritima moraju biti vidno obelezeni ili da imaju pratnju a ne bi bilo lose da se donese zakon da takve vrste vozila ne mogu da se krecu nocu.Ima mnogo prostora za unapredenje zakona o saobraćaju ali oni koji o tome trebaju da misle i koji su za to zavrsili skole ne zanima da se mešaju u svoj posao...
Podelite komentar
Traktorista
@Brana
Tehnički je neizvodljivo postavljanje hidranta na putevima koji se spajaju na asvalt. Previse uključenja ima na 2-3km. Slazem se da bi bilo dobro, ali malo njih bi to koristilo. Ja uvek sa sobom nosim nesto čime ću da očistim gume i priključne mašine. S tim sto mi je rotacija na traktoru prenosiva do 2-3m pa ukoliko ima potrebe ja je izbacim skroz na levu stranu sejalice koja prelazi polovinu puta. Kad vozilo naidje, ja se pomerim da moze da se mimoidje ili da me obiđe.
Podelite komentar
Meksa
Nocu neosvetljeni, neispravni, bez vozacke dozvole, iznose glib na puteve, stvarno poražavajuće je sve , puno im se gleda kroz prste , često u alkoholisanom stanju.
Podelite komentar
Zoki
@Meksa
A ostali svi ispravni u saobracaju.vise ima automobila bez kocnica nego traktora,automobili jure i 200 na sat pa oni ne ginu i nisu krivi samo poljoprivrednik kriv za sve i ako hrani celu zemlju
Podelite komentar
Traktorista
@Meksa
Treba VIŠE zakon ograničenja brzine da se poštuje nego da se traktoristima pojačaju kazne ili drugi nameti vezano za motorna vozila. I ovako vise od 50%traktora u Srbiji nije registrovano, zato sto je napisao zakon neko ko je video traktor na slici. Slažem se za signalizaciju da mora biti ispravna kao i kočnice. Ja sam imao situaciju da sam izbacio migavac, i okrenuo se pozadi da pogledam da li neko ide iza mene, kad auto mene obilazi ko da se nista ne dešava. Da sam skrenuo bio bi u novinama, neispravan, ne registrovan...
Podelite komentar
toma
Da nece i njima filtere na auspuh da stavljaju!!!???
Podelite komentar
Zamisli
Kako nece biti tempirane bombe kad u ponoc ili jutro 2h idu magistralnim putem bez svetala signalizacije bilo cega! Samo mozes da ga poljubis u dupe u tanjirace itd. Cuj nema 1000 din za roto svetlo ajde, seljacke price. Trebas ih kazniti sa 100.000 ili oduzimanjem masine odmah kad su bezobrazni!
Podelite komentar
sremac
@Zamisli
koliko ti brzo vozis .dal koristis telefon u toku voznje ......milion faktora ...al slazem se za osvetljenje mehanizacije
Podelite komentar
Cica mile
@Zamisli
Ako medi oduznu traktor sta ces ti jesti ovo ono...
Podelite komentar
Ha
@Zamisli
Krenuli isti takvi sa minusima. 🤣
Podelite komentar
aha
@Zamisli
onaj traktorista koji nema 1000 dinara za rotirku...slaobo ce nekoga nahraniti...
Podelite komentar
Сремац
@Zamisli
Само број минуса који си добио ти говори колико смо пукли као народ.
Podelite komentar
gmg
@Zamisli
Apsolutnoooooo si u pravuu sve!!! Svaka cast na komentaru!!!
Podelite komentar
Wat
@Zamisli
Ako treba neko da pogine ispod tvoje neosvetljene masine, bolje da uvozimo. Neosvetljene traktore ne podnosim nikako. Imam stariji traktor kome sve radi od signalizacije. Za registraciju, za tehnicke, za sve to mozemo da pricamo, ali neosvetljeno vozilo nocu ? Nemojte to braniti, molim vas.
Podelite komentar
SALE
Vizili smo traktore u Tugi i radili na poljima i nikad problema a sad svaki dan neku udes, faktor su ljudi jer pijani voze, pricaju na mobitelu kad voze, male su kazne za njih.
Podelite komentar